ایران یک- ماداگاسکار صفر؛ پیروزی خفیف بر حریف ضعیف
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

  http://www.iribnews.ir/News%5CPhoto%5C294507_2e9a4f41.jpg

نخستین دیدار رسمی تیم ملی فوتبال ایران با سرمربیگری کارولوس‌ کی‌روش از ساعت 19:30 یکشنبه شب در حضور حدود 20 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی برگزار شد و تیم ملی برابر ماداگاسکار تیم صد و سی هشتم فیفا به برتری  یک بر صفر دست یافت. این در حالی بود که ماداگاسکار از وجود لژیونرهایش بی‌بهره بود.

سید جلال حسینی در دقیقه 18 با ضربه سر گلزنی کرد تا تیم ملی ایران پیروزی خفیفی برابر حریف گمنامش که در رده 138 فیفا قرار دارد به دست آورد. بازیکنان ایران چند فرصت گلزنی را از دست دادند اما در مجموع انتظار بازی بهتری از تیم ملی ایران می‌رفت.

اولین خطر بازی را حریف سیه‌چرده‌ در همان اولین دقیقه بازی ایجاد کرد اما شاگردان کی‌روش به مرور بازی را در اختیار گرفته و به سمت دروازه حریف به حرکت درآمدند. هرچند باید گفت برتری تیم ملی ایران بر حریف گمنام خود تنها به در اختیار داشتن توپ خلاصه می‌شد و در سرتاسر بازی به‌خصوص در نیمه اول حملات ایران به ندرت منجر به خلق موقعیت گل بر روی دروازه حریف می‌شد.

تماشاگران از نتیجه و شیوه بازی ناراضی بودند و برای لحظاتی تیم ماداگاسکار را تشویق کردند و علیه علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال شعار سر دادند.

کارلوس کی‌روش در اولین مربیگری‌اش در تیم ملی در بازی رسمی در ورزشگاه آزادی تماشاگران را ناراضی به خانه فرستاد و برخی از آنها از دقیقه 80 ورزشگاه را ترک کردند.

علی کریمی کاپیتان تیم ملی ایران در این بازی بود که بعد از تعویض در دقیقه 69 بازوبند کاپیتانی به مهدی رحمتی رسید.

هدایت ممبینی قضاوت مسابقه را بر عهده داشت که به یک بازیکن از ماداگاسکار و مهرداد پولادی از ایران کارت زرد نشان داد.

تیم ملی ایران خود را برای دیدار با مالدیو آماده می‌کند. این بازی در چارچوب مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل برگزار خواهد شد. بازی رفت اول مرداد در تهران و دیدار برگشت 6 مرداد در مالدیو برگزار خواهد شد.

ترکیب تیم ملی ایران:
سیدمهدی رحمتی، هادی عقیلی، سیدجلال حسینی، احسان حاج صفی( از دقیقه 45 مهرداد پولادی)، خسرو حیدری، میثم بائو( از دقیقه 45 قاسم حدادی‌فر)، علی کریمی( از دقیقه 69 مازیار زارع)، پژمان نوری( از دقیقه 80 محمد قاضی)، کریم انصاری فرد، هادی نوروزی( از دقیقه 70 حسین ماهینی) و مهرداد اولادی( از دقیقه 45 سعید دقیقی)

آنچه از بازی تیم ملی به وضوح مشخص بود عدم آمادگی بدنی بازیکنان به دلیل فصل بدنسازی و ناهماهنگی در بیشتر نقاط به‌خاطر استفاده از یک ترکیب جدید بود. باید اذعان کرد کی‌روش برای هماهنگ کردن این تیم راه درازی در پیش خواهد داشت چون او هنوز ترکیب‌های دونفره و سه‌نفره خود را پیدا نکرده است.

شرح گل:

دقیقه18: پرتاب اوت از جناح راست خط دفاعی ماداگاسکار توسط حاج‌صفی انجام شد تا جلال حسینی مدافع پیش‌تاخته تیم ملی با ضربه سر دروازه حریف را باز کند.

اتفاق ویژه:

اگرچه تیم ملی ایران نتیجه چندان رضایت‌بخشی در مقابل حریف به دست نیاورد اما بازیکنان ما باید راضی باشند که این بازی را به سلامتی و بدون مصدومیت به پایان بردند. بازیکنان ماداگاسکار که علاقه فراوانی به بازی فیزیکی نشان می‌دادند بارها برای متوقف کردن بازیکنان ایران به خطاهای شدید متوسل شدند. شاید مدل بازی این تیم ماکت خوبی از بازی مقابل مالدیو به دست مربیان داده باشد.

بهترین بازیکن:

تیم ملی ایران بازی چندان خوبی ارائه نکرد و چهره درخشانی هم در ترکیب خود نداشت، هرچند می‌توان به بازی باانگیزه علی کریمی تا لحظه‌ای که در میدان حضور داشت اشاره کرد. اما عنوان بهترین بازیکن را به‌خاطر صلابت در دفاع و گلزنی در تنها موقعیت به‌دست آمده تقدیم می‌کنیم به سیدجلال حسینی، اولین گلزن رسمی تیم ملی در دوران مربیگری کارلوس کی‌روش.

 

javahermarket



از زمان حضور كارلوس كي‌روش در تيم ملي حضور جواد نكونام در اردوهاي تيم ملي به يك معما تبديل شده است.
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

http://media.farsnews.com/Media/9004/Images/jpg/A0109/A1094689.jpg

در چند باري كه از كي‌روش بابت غيبت هاي جواد نكونام در اردوي هاي تيم ملي سوال شد وي پاسخ داد كه اين بازيكن طبق هماهنگي براي حضور در تورهاي تابستانه اوساسونا، در اردوها حضور ندارد و اعلام شد براي بازي با مالديو به تمرينات مي آيد.


در حالي كه تيم ملي در اردوي اتريش بود جواد نكونام در تهران در كمپ تيم هاي ملي تمرين انفرادي انجام مي داد تا شبهات در خصوص عدم حضور وي در اردوي اتريش بيشتر شود. زماني كه تيم ملي به ايران بازگشت تا تمرينات خود را براي بازي دوستانه با ماداگاسكار ادامه دهد جواد نكونام در اردوي تيم ملي ديده شد اما نام اين بازيكن در بازي با ماداگاسكار ديده نشد تا علامت تعجب ها بابت اين غيبت بيشتر شود و حتي تصور خط خوردن نام بازيكن اوساسونا براي بازي دوستانه به وجود آيد.

عباس ترابيان سرپرست تيم ملي در گفت و گو با خبرنگار ورزشي فارس در خصوص دليل غيبت نكونام در بازي دوستانه ديروز اظهار داشت: نكونام بازيكني نيست كه بخواهد خط بخورد. او براي حضور در باشگاه اوساسونا و مذاكره با اين باشگاه براي حضور در بازي با مالديو به اسپانيا رفت.

وي در پاسخ به اين سؤال كه بازي با مالديو در تاريخ فيفا است و چرا بايد يك بازيكن براي چنين مسابقه اي بايد با باشگاه مذاكره كند، گفت: باشگاه اوساسونا هنوز بحثي براي عدم اجازه به نكونام مطرح نكرده اما او رفته تا به آنها بگويد كه ايران با مالديو بازي دارد. اگر باشگاه اوساسونا مخالف حضور نكونام باشد مجبوريم از طريق فيفا وارد عمل شويم.

به گزارش فارس، اعزام نكونام به اسپانيا براي مذاكره با باشگاهش در شرايطي كه ديدار تيم ايران با مالديو در تقويم فيفا ثبت شده نمونه ديگري از ابهامات فدراسيون فوتبال است. اگر قرار بر مذاكره براي حضور يك بازيكن در تيم ملي باشد مگر نه اينكه اين مكاتبه بايد از طريق فدراسيون با باشگاه مورد نظر باشد؟ بر چه اساسي يك بازيكن خودش بايد با باشگاهش براي حضور در بازي تيم ملي كشور آن هم مسابقه اي كه زير نظر فيفا است،‌ مذاكره كند؟

javahermarket



هافبك استقلال به سايپا پيوست
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

http://www.abrarnews.com/sport/1387/870301/html/067680.jpg

هافبك فصل گذشته تيم فوتبال استقلال تهران به صورت رسمي به سايپاي البرز پيوست.
اميدرضا روانخواه دقايقي پيش با حضور در هيات فوتبال البرز قرارداد رسمي و دو ساله خود با تيم فوتبال سايپا را امضا كرد.
اين بازيكن كه در طول 3 فصل اخير بارها با مصدوميت هاي سنگين مواجه شده و تحت عمل جراحي قرار گرفته است در فهرست پرويز مظلومي سرمربي استقلال تهران براي فصل آينده قرار نگرفت تا تيم سايپا را براي ادامه دوران ورزشي خود انتخاب كند.
پيش از ظهر امروز نيز كريم انصاري فرد قرارداد خود را به مدت دو فصل ديگر با تيم سايپا تمديد كرد.
نارجي پوشان البرز در ابتداي فصل نقل و انتقالات نيز پيروز قرباني و حسين آشنا را به خدمت گرفته بودند.

javahermarket



داداشي قوي ترين مرد ايران كشته شد
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

http://img.irna.ir/1390/13900426/30479979/30479979-1447754.jpg

يه گزارش خبرنگار همه چی از هم جا ، پيكر زخمي داداشي پس از درگيري توسط نيروهاي امدادي به بيمارستان شهيد مدني جهانشهر كرج منتقل و در بخش سي پي سي آر بستري شد، اما به دليل شدت جراحات وارده فوت كرد.
براساس گزارش هاي رسيده ، ضربات چاقو به گلو و سينه داداشي وارد شده است.
هنوز از علت درگيري و نزاع داداشي اطلاعي در دست نيست.
اخبار تكميلي متعاقبا ارسال خواهد شد.

javahermarket



باشگاه استقلال همچنان منتظر خسرو حیدری است
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

http://www.novintag.com/wp-content/uploads/2011/07/f75a43103c37f4b546b1fe6cf45e8474.jpg

مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال اعلام کرد این باشگاه همچنان منتظر مشخص شدن تکلیف خسرو حیدری با باشگاه سپاهان است.

 

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد سررشته‌داری در مورد انصراف استقلال از جذب خسرو حیدری اعلام کرد: باشگاه استقلال از جذب خسرو حیدری منصرف نشده است و همان‌طور که از روز اول اعلام شد، منتظر مدافع راست سابق استقلال هستیم و اگر ایشان بتواند از سپاهان جدا شود در استقلال خواهد بود.

سررشته‌داری در این رابطه افزود: تکلیف آقای حیدری به زودی مشخص می‌شود و ما هم به قوانین احترام می‌گذاریم و تنها در صورت آزاد بودن‌ ایشان وارد عمل می‌شویم.

مدیر روابط عمومی باشگا‌ه استقلال در مورد پیوستن هنکه به کادرفنی استقلال افزود: در پی جلسه‌ای که آقای مظلومی و آقای هنکه داشتند وظایف به طور کامل مشخص و معین شده است و هیچ‌گونه تداخل کاری بین آقای هنکه و کادر فنی استقلال وجود ندارد و همه موارد به طور کامل تفکیک و با آقای مظلومی مشخص شده‌اند.

وی ادامه داد: هنکه مربی بزرگی است و کادر فنی هم سعی دارد از تمامی تجربیات ایشان استفاده کند؛ ایشان در مورد یورگن گده هم چنین کردند و نشان دادند که بلدند از همه تجربیات بقیه اعضای فنی به درستی استفاده و وظایف را مشخص کنند.

javahermarket



اخبار تيم ملي از اتريش/ حضور نوروزي در تمرين و حضور 2 ملي‌پوش در آلمان
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاري فارس، تمرنيات تيم ملي در اتريش در حالي برگزار مي شود كه گاهي بارش شديد باران سبب مي شود تا كارلوس كي‌روش سرمربي تيم مجبور شود زمان تمرين ملي پوشان را كاهش دهد.
در همين راستا روز گذشته درحالي كه بازيكنان تيم ملي در حال تمرين بودند بارش شديد باران سبب شد تا سرمربي تيم ملي براي جلوگيري از سرماخوردگي بازيكنان تمرين را 30 دقيقه كاهش دهد و براي خراب نشدن زمين تمرين عصر را هم لغو كرد. نكته جالب اين بود كه گروهي از صدا و سيماي ايران در آلمان به محل اقامت ملي پوشان آمده بودند تا از تمرين تيم ملي گزارش تهيه كنند كه وقتي متوجه شدند تمرين زودتر به پايان رسيده با ناراحتي محل تمرين را ترك كردند.

* با وجودي كه در ايران در برخي رسانه ها خبر از پارگي رباط صليبي هادي نوروزي داده شده بود اين مهاجم امروز در تمرين حاضر شد و بدون مشكل به تمرين كرد.

* به دليل درخواست 2 باشگاه العربي و الغرافه مسئولان تيم ايران گذرنامه هادي عقيلي و محمدرضا خلعتبري را در اختيار اين 2 بازيكن گذاشتند تا بتوانند آن را به مسئولان باشگاه هاي خود بدهند. عقيلي بعد از اردوي تيم ملي از اتريش راهي نورنبرگ آلمان مي شود تا در اردوي تيم العربي شركت كند و خلعتبري نيز براي شركت در تمرينات الغرافه راهي فرانسه مي شود.

* كارلوس كي‌روش امروز در تمرينات متنوعي كه براي بازيكنان در نظر گرفته بود بازيكنان تيم اميد را از بزرگسالان جدا كرد. او معتقد است كه اين بازيكنان بيشتر از حد معمول بازي كرده اند و بايد استراحت داشته باشند.

javahermarket



سيدصالحي: هواداران استقلال، حلالم كنيد
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 

 

 

به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از سايت رسمي باشگاه استقلال، سيدمهدي سيدصالحي كه همواره در طول حضورش در استقلال براي هواداران احترام و ارزش خاصي قائل بود با جدايي از اين تيم در نامه‌اي از دوستداران آبي خداحافظي كرد. متن اين نامه به شرح زير است:

" با سلام خدمت تمام هواداران بزرگ و دوست‌داشتني استقلال. من، سيدمهدي سيدصالحي در تمام مدتي كه در استقلال حضور داشتم با تمام وجود اين تيم را دوست داشتم اما شرايطي پيش آمد كه ديگر صلاح نديدم در استقلال بمانم. جدا شدن از استقلال برايم سخت بود. جدا شدن از تيمي كه با آن يك عمر زندگي كردم و تمام آرزوهايم را با حضور در آن تعبير شده مي‌ديدم اما قسمت و تقدير اين بود كه از استقلال جدا شوم.

از هواداران استقلال مي‌خواهم كم و كاستي‌هايم را در اين تيم ببخشند و بدانند هميشه با تمام وجود براي تيم‌شان بازي كردم. اميدوارم باز هم اميدوارم هواداران استقلال حلالم كنند و مطمئن باشند سيد آبي‌پوش بود و آبي‌دوست خواهد ماند.

اگر سپاهان را به عنوان تيم جديدم انتخاب كردم به اين دليل بود كه فوتبالم را با اين تيم شروع كردم. 6 سال در اين تيم حضور داشتم و به خاطر همين تصميم گرفتم بعد از جدايي از استقلال پيراهن سپاهان را بر تن كنم.

واژه جدايي خيلي برايم سخت است. جدا شدن از تيمي كه هميشه دوستش داشتم كار آساني نيست اما ان‌شاءالله كه دوباره به تيم برمي‌گردم.

از دكتر فتح‌الله‌زاده و پرويز مظلومي كه فوتبالم را در سال گذشته مديون آن‌ها هستم باز تشكر مي‌كنم آنها فصل گذشته كه من مصدوم بودم به پاي من ايستادند تا به تولدي دوباره برسم، خدا را شاكرم كه با بازگشتم توانستم گل‌هاي مهمي براي استقلال بزنم بدترين خاطره‌ام از حضور در استقلال به مصدوميتم برمي‌گردد و شيرين‌ترين خاطراتم وقتي است كه براي استقلال بازي مي‌كردم. اين لطف خدا را هيچ وقت فراموش نمي‌كنم. كاش مي‌شد از استقلال جدا نشوم اما تقدير اين بود تا من امروز با حسي تلخ از تيم محبوبم جدا شوم. ان‌اشاءالله كه روزي دوباره در استقلال حضور پيدا ‌‌كنم. "

javahermarket



پرسپوليس 24 تيرماه به تركيه مي‌رود
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 

 

به گزارش خبرگزاري فارس، تيم فوتبال پرسپوليس روز 24 تيرماه راهي تركيه مي‌شود تا اردوي تداركاتي خود در اين كشور را برگزار كند و در اين اردو 2 هفته‌اي پرسپوليس سه ديدار تداركاتي نيز برگزار خواهد كرد.
اين برنامه در حالي است كه كانون پيشكسوتان باشگاه كه بيشتر متشكل از مخالفان مديران كنوني باشگاه هستند قصد دارند روز26 تيرماه از تيم پرسپوليس و علي دايي به دليل قهرماني در جام حذفي مراسم تقدير برگزار كنند و با توجه به برنامه فعلي، بازيكنان تيم در اينم راسم حضور نخواهند داشت.

javahermarket



مربي استقلال:به دنبال جذب چند بازيكن برزيلي هستيم
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

مربي تيم فوتبال استقلال گفت:خريدهاي ما هنوز تمام نشده است و قرار است چند بازيكن برزيلي را نيز جذب كنيم.

بهتاش فريبا تصريح كرد:قرار است پس از پايان اردوي كردان پرويز مظلومي به برزيل برود تا چند بازيكن در پست هافبك و خط حمله جذب كند.
وي ادامه داد: متاسفانه سال گذشته زمان كافي براي جمع كردن تيم در اختيار نداشتيم و بازيكنان خارجي را با تماشاي فيلم جذب كرديم، ولي امسال وقت زيادي داريم و با حوصله بازيكنان مورد نظرمان را انتخاب مي كنيم.
مربي استقلال با قطعي دانستن حضور تيموريان در استقلال تاكيد كرد: تيموريان با ما قرارداد داخلي امضا كرده و فصل آينده قطعا در استقلال بازي مي كند.

فريبا در خصوص عملكرد خوب باشگاه در فصل نقل و انتقالات و جذب چند ملي پوش يادآور شد: به هر حال اين از توانايي هاي علي فتح الله زاده سرپرست باشگاه بود كه توانست با وجود كمبود منابع مالي چنين كاري را انجام دهد.خوشبختانه سرپرست وزارت ورزش هم كارش را شروع كرده است و اميدوارم به تيم هاي پرسپوليس و استقلال توجه ويژه اي براي حل كردن مشكلات مالي داشته باشد.
وي همچنين درباره خريدهاي بهتر استقلال نسبت به پرسپوليس خاطرنشان كرد: قصد ندارم خودمان را با پرسپوليس مقايسه كنم. هر دو تيم شرايط خاص خود را دارند و درست نيست نقل و انتقالات آنها با هم مقايسه شود.

مربي استقلال در ادامه با مناسب دانستن شرايط اردوي كردان كرج، گفت: از روز گذشته تمريناتمان را با 15 بازيكن در كردان آغاز كرده ايم.تمرينات هوازي، تركيبي و كار با وزنه در دستور كار قرار دارد و در دو نوبت صبح و بعد از ظهر به آماده كردن بدن بازيكنان مشغوليم.
فريبا در پايان تصريح كرد: آرش برهاني هم از امروز در تمرينات حاضر مي شود.به جز ملي پوشان و ميلاد ميداوودي ساير بازيكنان در كردان حاضرند و با تيم تمرين مي كنند.

javahermarket



باشگاه استقلال: ما براي رحمتي شرط گذاشتيم نه او براي ما!
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 

 

باشگاه استقلال نسبت به شرط و شروط سيد مهدي رحمتي براي باشگاه پرسپوليس واكنش نشان داد.

به گزارش ايسنا، محمد سررشته‌داري مدير روابط عمومي باشگاه استقلال گفت: مهدي رحمتي بهترين دروازه‌بان ايران است و داشتن او براي هر تيمي نعمت است، ‌ضمن اينکه پوشيدن پيراهن استقلال هم براي هر بازيکني افتخار است. در مورد اينکه گفته مي‌شود اين بازيکن به برخي از باشگاه‌ها شرايطي را عنوان کرده بايد بگويم اين باشگاه استقلال بوده که شرايطش را به رحمتي عنوان کرد و مورد موافقت وي قرار گرفته است.

 

سررشته‌داري در انتها گفت: قرارداد اين بازيکن به بهترين و معقول‌ترين شکل ممکن بسته شده و هيچ يک از شروط عجيبي که اين روزها گفته مي‌شود از سوي رحمتي براي باشگاه استقلال مطرح نشده است. اميدوارم در ليگ يازدهم استقلال و رحمتي بهترين و پرافتخارترين سال فوتبالي خود را سپري کنند و دل هواداران را شاد نمايند.

javahermarket



همه بازیکنان را گرفته‌ایم فقط مانده رونالدو/ حیدری بازیکن استقلال است؟؟؟؟؟
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

سرپرست باشگاه استقلال با مثبت ارزیابی کردن عملکرد خود و همکارانش در فصل نقل و انتقالات گفت: همه بازیکنانی که کادر فنی از باشگاه خواسته بود را جذب کرده‌ایم و فقط مانده رونالدو را هم به استقلال بیاوریم!

 

 

علی فتح الله زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان این مطلب افزود: خوشبختانه بازیکنان رفته رفته دور هم جمع می شوند و تمرینات ما روز به روز انسجام بیشتری پیدا می کند. اردوی کردان کرج هم با این هدف برپا شد که بازیکنان هرچه زودتر به هماهنگی برسند و مهیای آغاز قدرتمند در لیگ برتر شوند.

وی از اتخاذ تدابیری برای بستن تیمی قدرتمند در حد نام استقلال یاد کرد و گفت: یکی از دغدغه‌های ما داشتن ترکیبی قوی در داخل زمین و حتی روی نیمکت است. فردا جلسه‌ای در محل اردوی کردان با اعضای کادر فنی دارم تا با هماهنگی آنها بازیکنانی که نمی خواهند در استقلال بمانند را مشخص کنیم. آنچه مسلم است ما بیشتر از شش بازیکن لیگ برتری نمی توانیم جذب کنیم و باید پیش بینی لازم را به عمل آوریم تا در طول فصل با کمبود بازیکن مواجه نشویم.

سرپرست باشگاه استقلال در خصوص جدایی برخی بازیکنان از تیم گفت: اختلاف نظر بین بازیکن و سرمربی تیم امری طبیعی است اما باید به نظر و رای مربی احترام بگذاریم. مربی این حق را دارد تا نفرات مورد نیاز خود را انتخاب کند و به اینکه یک بازیکن را نخواسته و تمایلی به همکاری با او ندارد، نباید خرده بگیریم.

فتح الله زاده با اشاره به حضور آرش برهانی در تمرینات تیم استقلال در روز جاری گفت: برهانی با وجود حضور در تمرینات باید جریمه 55 میلیونی که باشگاه برای او در نظر گرفته است را پرداخت کند.

وی در خصوص تلاش باشگاه استقلال برای بازگردان خسرو حیدری به تیم فوتبال این باشگاه گفت: من از ابتدای فصل نقل و انتقالات گفتم و بازهم تاکید می کنم که خسرو حیدری بازیکن استقلال است اگر بتواند رضایتنامه‌اش را از باشگاه سپاهان بگیرد!

سرپرست باشگاه استقلال از تمایل این باشگاه برای عقد قرارداد با کریم انصاری‌فرد خبر داد و گفت: با این بازیکن مذاکرات خوبی داشته‌ایم اما به توافق نرسیدیم. با این حال گفتگوهای ما با انصاری‌فرد همچنان ادامه دارد، شاید در روزهای آینده به نتایج خوبی رسیدیم.

فتح الله زاده ضمن تاکید براینکه هواداران استقلال باید بدانند ره آورد سفر او به ژاپن آنقدر بوده که غیبت چند روزه‌اش در فصل نقل و انتقالات را پوشش دهد، افزود: در مدت زمان غیبت من کار گفتگو و مذاکره با بازیکنان مدنظر کادر فنی ادامه داشته و ما تمامی نفراتی که می خواستیم را به خدمت درآوردیم و فقط مانده رونالدو را هم به استقلال بیاوریم.

وی در خاتمه تصریح کرد: در حال حاضر تیم استقلال شرایط خوبی دارد و همه دنبال ساختن تیمی خوب برای فصل آینده هستیم.

javahermarket



درست میشود
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

درست میشود 

ما مشکل راعلت یابی خواهیم کرد

فوتبال ما نا باک است

مااغلب این جملات را از زبان مسئولین فوتبال کشور خود می شنویم

کملات کلیشه ای که معمولا بعد از هر باخت درباسخ به اعتراض مردمداده میشد وهیچوقت به آن عمل نمیکنیم.

آیا لیاقت فوتبال ایران این است که در ورزشگاه آزادی وباحضور مردم فوتبال دوست ایران ما از عراق 2گل دریافت کنیم وبعد ازآن همه تقصیر هارا به گردن دیگری بیندازیم وتوقع داریم به جام جهانی برویم .

مردم این مسئولینی که ادعا میکنند برای ما که تماشاچی فوتبال هستیم ارزش قائل هستند فقط به فکر بر کردن جیب خودشان هستند.

اگر فوتبال ما همین رویه را دنبال کند  کروش که به کنار ما با فرگوسن هم نتیچه نخواهیم گرفت.

مقصود کلی من این است که باید کل مسولئن فوتبال را برکنار کنیم  ودوباره بچینیم .

واقعا آقای ......تاکی می خواهددرجواب رسانه ها ومردم میخواهد بخندد ویا آقای ......تاکی می خواهد بگوید درست میشه.

تا کی قرار است بول مملکت را دور بریزیم آیا مردم راضی هستند وهزاران آیای دیگر

نوشته:حمید                            

.................................................... نظر فراموش نشه....................................... ............................................................................................................................................................................................................................................................................................

 

javahermarket



رحمتی برای امضا قرارداد با تیم استقلال به توافق رسید
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

http://www.xpatogh.com/wp-content/uploads/2011/06/241.jpg

 

 

به گزارش مهر،سیدمهدی رحمتی که فصل گذشته را درتیم فوتبال سپاهان سپری کرده بود و درسالهای اخیر دروازه بان اول تیم ملی فوتبال کشورمان بود، روزشنبه از طریق مدیربرنامه‌هایش با علی فتح الله زاده به گفتگو پرداخت و در نهایت طرفین برای عقد قراردادی یکساله به توافق رسیدند.

رحمتی که قبل از این به باشگاه پرسپولیس قرارداد یک میلیارد تومانی پیشنهاد کرده بود، در شرایطی با باشگاه استقلال به توافق رسیده است که هنوز مبلغ قرارداد وی اعلام نشده اما از سوی کمیته رسیدگی به تخلفات حرفه ای فدراسیون فوتبال به خاطر پیشنهاد رقم های بالا تذکر دریافت کرده بود.

نماینده رحمتی امروزمذاکرات نهایی را با مسئولان باشگاه استقلال انجام داد و در نهایت به توافق رسید تا فصل آینده را در تیم آبی پوش تهران سپری کند.

javahermarket



نصرتی:خوشحالم دوباره پرسپولیسی شدم
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 

 

محمد نصرتی پس ازعقد قرارداد با پرسپولیس در گفتگو با فارس اظهار داشت: بسیارخوشحالم که دوباره به پرسپولیس بازگشتم. من از این تیم خاطرات خوبی دارم و پس از صحبت‌هایی که امروز با کاشانی و استیلی داشتم به توافق رسیدم که یک سال درخدمت پرسپولیس باشم.

وی درپاسخ به این سؤال که چطور با داشتن قرارداد با استقلال راهی پرسپولیس شد، عنوان کرد: اولین نفری بودم که با استقلالی‌ها صحبت کردم و قرارداد داخلی بستم اما خود استقلالی‌ها بهتر می‌دانند که چرا من امروز این تصمیم را گرفتم.

نصرتی ادامه داد: امروز هم به باشگاه استقلال رفتم و با معاونان باشگاه و مظلومی صحبت کردم. آنها هم حق را به من دادند. البته مظلومی راحت این موضوع را نمی‌پذیرفت که جدا شوم اما وقتی به او گفتم به هیچ تعهدی عمل نشده حرفم را قبول کرد. من دست یا علی به فتح‌الله‌زاده داده بودم تا کار کنم اما این درست است که دو روز جواب تلفن‌هایم را ندهند؟ می‌توانستند جواب بدهند و بگویند پول نیست.

مدافع فصل گذشته تراکتورسازی خاطرنشان کرد: به دلیل مشکل شخصی و خانوادگی نمی‌خواستم این فصل در تبریز باشم. در تهران هم دو تیم بیشتر نبود. آن زمان شرایط پرسپولیس طوری نبود که بخواهم به این تیم بروم و در نتیجه با استقلال صحبت کردم. از طرف دیگر از این سو و آن سو می‌شنیدم که استقلال همزمان در حال مذاکره با یک مدافع وسط دیگر است، چنین چیزی می‌شود؟ به استقلالی‌ها گفته بودم باید به قولی که به من دادند پایبند باشند

 

نصرتی در پایان گفت: از شما می‌پرسم به عنوان یک بازیکن ملی‌پوش اگر جای من بودید چه کاری انجام می‌دادید؟ تصمیم گرفتم با پرسپولیسی‌ها که بعد از استقلال به من پیشنهاد دادند مذاکره کنم و خوشبختانه با این تیم به توافق رسیدم.

javahermarket



معيني با انتقاد از منصوريان: ما المپيک را در زمين بازي از دست داديم نه بيرون آن حضور کاميابي‌نيا حاص
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

به گزارش ايسنا و به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، سرپرست کميته تيم هاي ملي درباره نامه اي که در اسفند ماه به فدراسيون رسيده است، گفت: نامه اي که به فدراسيون فوتبال در اسفندماه رسيده و در آن کاميابي نيا محروم است در تاريخ ششم فروردين به کميته تيم هاي ملي اعلام شده بود، من به دليل يک سفر شخصي خارج از کشور بودم و بايد به دبير کميته تيم هاي ملي – مهدي خراطي تحويل داده مي شد که اين اتفاق افتاده و نامه به خراطي رسيده و مي بايست ايشان به سرپرست وقت تيم ملي اميد تحويل مي داد که اين امر محقق شده است.

 

 

وي ادامه داد: پس از مشکلي که براي تيم ملي نوجوانان در رقابت هاي ازبکستان پيش آمد و 8 بازيکن از آن تيم با مشکلات شرايط سني رو به رو شدند، در جلسه کميته فني تصويب شد سرپرست و مسئولين فني تيم همه امور اداري و فني را اعم از ثبت نام بازيکنان، تاريخ بازيها ، قرعه کشي، گروه بندي، رزرو بليت و هتل، زمان و محل تمرين و همچنين اخطارها و اخراج ها و خروجي بازيکنان و ديگر مسائل را زير نظر داشته باشند تا چنين اتفاقاتي نيافتد.

 

 

معيني درباره نامه فيفا گفت: نامه اخير فيفا هيچ اعلامي نکرده که ما 3 بر صفر بازي رفت را باختيم و فقط از ما توضيح خواسته که چرا کاميابي نيا 8 دقيقه در زمين بوده است. ضمن اينکه بايد دقت کرد حضور کاميابي نيا 2 اخطاره در بازي رفت مقابل عراق حاصل اشتباه گروهي کادر فني و سرپرستي تيم ملي اميد و همچنين ناظر بازي است. به اين نکته بايد توجه کرد که حتي سايت رسمي اي اف سي در اين باره اشتباه کرده است و به همين دليل بوده که آنها از ما توضيح خواستند تا مقصران شناخته شوند و براساس سطح تقصير در اين باره تصميم گيري شود. باز هم تاکيد مي کنم اين نامه هيچ نشانه اي دال بر 3 بر صفر شدن بازي رفت ندارد و بزرگترين اشتباهي که اتفاق افتاده اين بوده که به بازيکنان اعلام شده که نتيجه بازي رفت 3 بر صفر به سود تيم عراق اعلام شده است.

 

 

وي در ادامه با اشاره به مسائل فني بازي گفت: سوالي براي من پيش آمده اگر ما گل دوم را نمي خورديم و بازي در وقت 90 دقيقه يک بر صفر به سود تيم عراق به پايان مي رسيد وارد وقت اضافه نمي شديم؟ در حالي که اعلام شده بود بازي تنها در صورتي به وقت اضافه خواهد رفت که يک بر صفر به سود عراق به پايان برسد ؟ اين يعني اينکه بازي رفت را سه بر صفر باخته ايم؟ چرا بايد سرمربي تيم در حالي که شرايط اصلا اينگونه نيست بگويد بايد چهار گل بزنيم؟ به نظر من تيم ملي اميد از لحاظ فني در بازي برگشت مشکلات زيادي داشت. بايد بازيکنان در زمين نتيجه لازم را مي گرفتند و يا حداقل يک تساوي مي گرفتند تا در مجموع ديدار رفت و برگشت به مرحله بعد صعود مي کرديم. آن وقت هم اگر سه بر صفر بازنده مي شديم اگر اشکالي وجود داشت متوجه فدراسيون مي شد. متاسفانه ما نتوانستيم در زمين نتيجه بگيريم و وقتي نتوانيم در زمين بازي برتري فني مان را به رخ بکشيم اين فرافکني است که مشکلات فني تيم را بخواهيم با اشکالاتي در خارج از زمين، اشتباه فدراسيون، سرپرست و يا ديگران توجيه کنيم.

 

 

معيني ادامه داد: واقعا تيم ملي اميد براي صعود يک مساوي احتياج داشت و يک نکته مهم ديگر اين است که حتي با لحاظ کردن اينکه ما در عراق يک بر صفر پيروز شده ايم همين الان با نتيجه دو بر صفري که روز پنجشنبه بدست آمد حذف شديم. چرا کسي که به اين نکته دقت نمي کند . ما در زمين بازي المپيک لندن را از دست داديم نه بيرون از زمين. بهتر است اشکالات فني را بپذيريم. در رابطه با اشکال ايجاد شده درباره د و اخطاره شدن بازيکن و پيگيري مراحل، تعدادي از افراد در برخي کميته‌هاي فدراسيون مقصر هستند اما کادر فني تيم ملي اميد هم مقصر است.

 

 

وي در پايان گفت: منتظرم تا علي کفاشيان از سفر اصفهان بازگردد تا گزارشي از اين اتفاقات را براي تصميم گيري نهايي به ايشان ارائه کنيم.

javahermarket



  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 


 

پرویز مظلومی درگفتگو با مهر،ضمن بیان این مطلب افزود: خوشبختانه تیم استقلال شرایط خوبی دارد و با برنامه مهیای حضوری قدرتمند درمسابقات پیش رو می شویم. طی یک هفته گذشته چندین تمرین مختصر انجام دادیم تا ترکیب بازیکنان رفته رفته کامل شود و بازیکنان جدید و نفراتی که قرارداد خود را تمدید کرده‌اند به تمرینات اضافه شوند.

وی افزود: امیدوارم تمرینات امروز باحضور نفرات بیشتری برگزار شود.منتظربازیکنان هستم تا هرچه زودتر مراحل آماده سازی را از سرگیریم. قطعا هر بازیکنی از امروز درتمرینات شرکت نکند،جریمه خواهد شد، البته بازیکنانی که با ما قرارداد دارند و می بایست فصل آینده تیم را همراهی کنند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درخصوص چگونگی عقد قرارداد با آندرانیک تیموریان گفت: تیموریان یک هفته از ما فرصت خواسته تا با بررسی جوانب تصمیم گیری کند. بعد از این یک هفته درخصوص عقد قرارداد با تیموریان یا انتخاب بازیکنی دیگر به جای او تصمیم خواهیم گرفت.

مظلومی با تاکید براینکه حضور خسرو حیدری در تیم استقلال قطعی نشده است، در خصوص روند مذاکرات آبی پوشان با کریم انصاریفرد و سیدمهدی رحمتی گفت: امروز با مدیربرنامه‌های این دو بازیکن مذاکره کردیم. فکر می کنم این دو بازیکن به استقلال نزدیک هستند.

وی در ادامه ابرازامیدواری کرد تا هرچه زودتر پروند نقل و انتقالات استقلال بسته شود و اظهار داشت: امیدوارم آن دسته از بازیکنانی که می خواهیم را به خدمت درآوریم و بزودی تمرینات خود را به صورت جدید آغاز کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال همچنین ازحضور محمدرضا مولایی در این تیم خبر داد و گفت: مولایی سابقه خوبی دارد که اگر سوابق خوبی نداشت نمی توانست دو فصل در تیم پرسپولیس کار کند. تلاش ما بر این است که یک کادر فنی خوب را گردهم آوریم تا به اهدافی که مدنظر داریم، دست یابیم.

javahermarket



انصاري‌فرد با استقلال به توافق نرسيد???؟؟؟
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاري فارس، كريم انصاري فرد كه امروز مذاكرات جدي را با مسئولان باشگاه استقلال داشت با اين تيم به توافق نرسيد.
انصاري فرد در مذاكراتي كه با مديران استقلال داشت درخواست مبلغ مالي بالايي داشته و به همين دليل در نهايت اين مذاكره امروز نتيجه اي در بر نداشت.
كريم انصاري فرد از پرسپوليس هم پيشنهاد دارد.

javahermarket



جريمه نقدي براي پاس همدان و داماش گيلان
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

کميته انضباطي فدراسيون 2 راي خود را در خصوص تيمهاي متخلف صادرکرد.

به گزارش ايسنا به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، ديدار دو تيم داماش گيلان و مقاومت شهيد سپاسي از سري رقابتهاي ليگ دسته اول در حالي در رشت برگزار شد که 4 بازيکن تيم داماش گيلان از داور کارت زرد گرفته و دو بازيکن اخراج شدند. بر همين اساس تيم داماش به پرداخت 10 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد.

همچنين به دليل "توهين و فحاشي" تماشاگران به داوران، اين تيم به توبيخ کتبي در پرونده نيز محکوم شد.

همچنين بر اساس اعلام سايت فدراسيون فوتبال، باشگاه پاس به دليل فحاشي تماشاگران به تيم داوري در جريان ديدار اين تيم برابر استقلال به پرداخت 20 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شدند.

 

javahermarket



ابراهيم زاده از ارائه برنامه براي سرمربيگري پرسپوليس منصرف شد
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

تهران IranSport.Net - منصور ابراهيم زاده به دليل تصميم براي تمديد قرارداد با باشگاه ذوب آهن، در تماسي تلفني با حبيب كاشاني اعلام كرد امكان ارائه برنامه به باشگاه پرسپوليس را ندارد. منصور ابراهيم زاده در تماس با حبيب كاشاني سرپرست باشگاه پرسپوليس، ضمن تشكر از نظر سرپرست اين باشگاه براي قرار دادن نامش در ميان گزينه هاي سرمربيگري تيم پرسپوليس اعلام كرد به دليل سال ها حضور در فوتبال اصفهان و درخواست باشگاه ذوب آهن و هواداران اين تيم، تصميم به تمديد قرارداد با اين باشگاه اصفهاني گرفته است. به همين دليل امكان ارائه برنامه به باشگاه پرسپوليس و حضور در تهران را ندارد.
منصور ابراهيم زاده در اين مكالمه تلفني تاكيد كرد قرار گرفتن در ميان گزينه هاي سرمربيگري تيم بزرگي چون پرسپوليس به عنوان افتخار و خاطره اي خوب براي وي باقي خواهد ماند و از مديريت باشگاه و هواداران پرسپوليس تشكر و قدرداني مي كند.
سرمربي تيم فوتبال ذوب آهن اصفهان در پايان براي كاشاني و تيم پرسپوليس آرزوي موفقيت كرد.
با كناره گيري منصور ابراهيم زاده و انصراف محمد مايلي كهن از ارائه برنامه به باشگاه پرسپوليس، كميته فني باشگاه كه متشكل از پيشكسوتان پرسپوليس، كارشناسان و صاحب نظران است، كار خود براي انتخاب سرمربي فصل آينده پرسپوليس را با بررسي برنامه هاي حميد استيلي، حميد درخشان و علي دايي آغاز كرده و متعاقبا نظر خود را در اين مورد اعلام مي كند.

javahermarket



پس از ثبت قرارداد در هيات فوتبال، كريمي رسما سرخپوش شد
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 

علي كريمي با حضور در هيات فوتبال استان تهران و ثبت قراردادش رسما به سرخپوشان پايتخت پيوست.

 

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، هافبك فصل گذشته تيم شالكه كه پيش از اين با حبيب كاشاني، سرپرست باشگاه پرسپوليس براي حضور در اين تيم به توافق رسيده بود، صبح امروز با حضور در هيات فوتبال استان تهران قراردادش را به طور رسمي به ثبت رساند.

 

كريمي به اين ترتيب فصل آينده با پيراهن تيم سابقش به ميدان خواهد رفت.

 

وي پيش از حضور در هيات فوتبال استان تهران جلسه‌اي طولاني مدت با كاشاني در باشگاه پرسپوليس داشت.

javahermarket



حبيب كاشاني: پرسپوليس از بقيه تيمها عقب نيست بازيكنان بزرگ تمايل به حضور در پرسپوليس دارند مشكلي با
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، سرپرست باشگاه پرسپوليس پس از انعقاد قرار داد يكساله با علي كريمي در سالن اجتماعات باشگاه پرسپوليس پاسخگوي خبرنگاران شد. او در آغاز صحبت‌هايش گفت: از كريمي تشكر مي‌كنم كه يك بار ديگر به خانه خود بازگشت. امروز جلسه خيلي خوب و دوستانه‌اي با كريمي داشتيم و درباره مسايل زيادي صحبت كرديم. البته صحبت‌هاي ما درباره قرار داد كمتر از ‌10 دقيقه طول كشيد و از آنجايي كه مدت زيادي بود همديگر را نديده بوديم درباره مسايل روز فوتبال با يكديگر صحبت كرديم به همين خاطر جلسه‌مان كمي طولاني شد.

 

كاشاني ادامه داد: به مدت يكسال در خدمت كريمي خواهيم بود و اميدوارم كه او ساليان سال براي پرسپوليس بازي كند و مفيد واقع شود.

 

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا قبلا با كريمي توافق كرده بوديد يا امروز توافقات نهايي را انجام داده‌ايد، گفت: قبلا تنها به صورت تلفني با هم صحبت كرده بوديم و در جلسه امروز توافقات نهايي را انجام داديم.

 

كاشاني درادامه در پاسخ به اين سوال كه قبول داريد پرسپوليس نسبت به تيم‌هاي ديگر هم اكنون وضعيت خوبي ندارد و تا مشخص شدن سرمربي اين تيم كمي از بقيه عقب مي‌مانيد، گفت: من با اين مساله موافق نيستم و معتقدم كه پرسپوليس شرايط خوبي دارد. اين تيم، تيمي است كه دو سال پشت سر هم قهرمان جام حذفي شده و در حال حاضر بازيكنان بزرگي تمايل دارند كه با پرسپوليس همكاري كنند و از آنجا كه ما بايد امسال در ليگ قهرمانان آسيا هم حضور داشته باشيم نياز است كه بازيكنان بزرگي به ما اضافه شوند.

 

سرپرست پرسپوليس درباره آخرين وضعيت انتخاب سرمربي اين تيم براي فصل بعد هم گفت: اولويت اول ما انتخاب سرمربي است، شايد اين سوال پيش بيايد كه چگونه وقتي سرمربي انتخاب نشده علي كريمي با پرسپوليس قرار داد مي‌بندد. اما از ميان سه گزينه‌اي كه به باشگاه برنامه خود را ارائه داده‌اند، علي كريمي به عنوان نخستين اولويت آن‌ها مطرح شده بود و ما به همين خاطر كريمي را جذب كرديم. سعي كرديم در اين مقطع زماني پالس مثبتي به هواداران بدهيم كه احساس نگراني نكنند.

 

كاشاني در پاسخ به اين سوال كه آيا اعضاي كميته فني پرسپوليس انتخاب شده‌اند يا خير؟ گفت: هنوز انتخاب نشده‌اند اما مطمئنا از افراد صاحب نظر و استخوان خرد كرده، مشورت مي‌گيريم.

 

سرپرست پرسپوليس همچنين درباره جذب بازيكنان بزرگ و قديمي پرسپوليس پس از آمدن كريمي هم گفت: ما بنا به نياز كادر فني بازيكن جذب مي‌كنيم. پرسپوليس خانه همه پيشكسوتان و بازيكنان قديمي است كه جواني‌شان را در اين تيم گذاشته‌اند. ما دوست داريم كه آن بازيكنان به پرسپوليس بيايند اما به من مي‌گويند چرا از همه پيشكسوتان پرسپوليس استفاده نمي‌كنيد. ما در مجموع پنج تيم در باشگاه داريم كه روي هم رفته مي‌توانيم از ‌30 نفر از اين افراد استفاده كنيم، در حالي كه باشگاه پرسپوليس ‌350 نفر پيشكسوت دارد و نمي‌توانيم از همه آن‌ها استفاده كنيم.

 

سرپرست پرسپوليس درباره اين موضوع كه هزينه‌ي سرخپوشان در اين فصل از كجا تامين مي‌شود؟ گفت: سال پيش ما با سازمان تربيت بدني توافق كرديم كه از ‌10 ميليارد ‌6 ميليارد را بدهد و مابقي را خودمان پرداخت كنيم. سازمان تاكنون ‌4،5 ميليارد به ما داده و ‌1،5 ميليارد باقي‌مانده كه قرار است طبق دستور رييس جمهور ‌1،5 ميليارد باقي‌مانده از محل وزارت راه هم به ما و هم به استقلال پرداخت شود. اميدوارم مثل فصل گذشته هيچ كمبودي در مسايل مالي نداشته باشيم. ما در فصل قبل هم سعي كرديم هيچ مشكلي در اين باره به وجود نيايد و ديديد كه براي دو بازي آخر هفت ميليون به بازيكنان پاداش داديم و تاكنون ‌70 تا ‌75 درصد قرار داد همه بازيكنان نيز پرداخت شده است.

 

حبيب كاشاني در پاسخ به اين سوال كه آيا براي انتخاب سرمربي پرسپوليس با علي كريمي هم مشورت كرديد؟ گفت: خير. من حق خودم مي‌دانم كه درباره اين موضوع با پيشكسوتان مشورت كنم. سعي مي‌كنيم در اسرع وقت كار انتخاب سرمربي را انجام دهيم و در دو، سه روز گذشته هم تا پاسي از شب با پيشكسوتان و كارشناسان صحبت كرديم.

 

سرپرست پرسپوليس در پاسخ به اين سوال كه اين شايعه شنيده مي‌شود كه با آمدن سجادي به وزارت ورزش و جوانان و اختلافي كه با شما دارد، مديريت پرسپوليس هم تغيير مي‌كند با خنده گفت: چه كسي مي‌گويد كه من با سجادي مشكل دارم. سجادي از شخصيت‌هاي تحصيلكرده اين ورزش است ولي قرار نيست كه باشگاه پرسپوليس با آمدن وزير جديد يا رييس سازمان جديد دستخوش تغيير شود. اميدوارم هر كسي كه مي‌آيد فقط به پرسپوليس كمك كند، چرا كه اين تيم مال مردم است.

javahermarket



دلايل ممنوعيت فعاليت فراز كمالوندرا درتبريز را اعلام نمي كنيم.
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 


رييس سازمان ليگ برتر فوتبال ايران گفت: دلايل ممنوعيت فعاليت فراز كمالوند سرمربي فصل گذشته تراكتورسازي در تبريز را اعلام نمي كنيم. عزيزاله محمدي افزود: ما پس از بررسي ها فروان اعلام كرديم كه فراز كمالوند حق مربيگري در شهر تبريز را ندارد و دلايل آن را نيز اعلام نمي كنيم. وي ادامه داد: كمالوند به غير از تبريز در هر شهري كه بخواهد مي تواند به كار خود ادامه دهد و هيچ مشكلي وجود ندارد. رييس سازمان ليگ برتر فوتبال ايران در خصوص اينكه آيا كمالوند منشوري است، گفت: خير اين مربي منشوري نيست و همانطور كه گفتم مي تواند در هر شهري كه بخواهد به غير از تبريز به كار خود ادامه دهد. وي در مورد فهرست ارايه شده از سوي كميته آموزش و نبود اسامي بعضي از مربيان مانند بيژن ذوالفقارنسب، حسين عبدي و اميد نمازي تصريح كرد: فهرست را ما اعلام نكرده ايم و بهتر است خود مسئولان كميته آموزش در اين زمينه اظهار نظر كنند.

javahermarket



دايي برنامه‌هايشان را به پرسپوليس ارائه کرد
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

علي دايي برنامه‌هاي خود را براي مربيگري در فصل آينده به باشگاه پرسپوليس ارائه کرد.


   باشگاه پرسپوليس روز گذشته از 5 مربي مدنظر خود براي فصل آينده برنامه خواست که علي دايي يکي از اين افراد بود.

بر همين اساس دايي امروز از طرف نماينده تام‌الاختيار خود برنامه‌اش را براي ليگ آينده به باشگاه پرسپوليس ارائه کرد. وي در اين برنامه موارد مدنظرش را به باشگاه اعلام کرده است.

اين در حالي است که دايي دوشنبه شب و پس از اين‌که حبيب کاشاني اعلام کرد او گزينه اول باشگاه براي مربيگري پرسپوليس است با صراحت اعلام کرد که با مديريت کنوني کار نخواهد کرد.

به جز دايي، حميد درخشان، حميد استيلي، منصور ابراهيم‌زاده و محمد مايلي‌کهن ساير گزينه‌هاي مربيگري پرسپوليس هستند.

 

javahermarket



بازتاب قهرماني پرسپوليس در سايت كنفدراسيون فوتبال آسيا
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 

 

 

كنفدراسيون فوتبال آسيا در گزارش بازتاب قهرماني تيم فوتبال پرسپوليس در بيست و چهارمين دوره مسابقات جام حذفي نوشت: سرخ‌پوشان ايران آسيايي شدند.
 به نقل از سايت رسمي باشگاه پرسپوليس تهران، كنفدراسيون فوتبال آسيا در گزارشي از فينال جام حذفي ايران نوشت؛ تيم فوتبال پرسپوليس علي‌رغم شكست يك بر صفر در ديدار برگشت مسابقه فينال مقابل ملوان بندرانزلي در اين شهر، با قهرماني در مسابقات جام حذفي ايران حضور خود را در ليگ قهرمانان آسيا در سال 2012 قطعي كرد.
سرخ‌پوشان كه در ديدار رفت با نتيجه 4 بر 2 در ورزشگاه آزادي به پيروزي رسيده بودند، در ديدار برگشت با يك گل، نتيجه را به حريف واگذار كرده و در مجموع با نتيجه 4 بر 3، قهرماني بيست و چهارمين دوره اين مسابقات را به نام خود ثبت كردند.
گفتني است، شاگردان علي دايي سال گذشته نيز توانسته بودند اين جام را بالاي سر ببرند.

javahermarket



كريم انصاري فرد در گفت و گو با ايسنا: 10 روز ديگر تكليف ماندنم در ايران مشخص مي‌شود
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->


 

مهاجم تيم ملي اميد گفت: 10 روز ديگر تكليف حضورم در ايران مشخص مي‌شود.

 

كريم انصاري فرد در گفت و گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره ديدار تداركاتي دو تيم ملي فوتبال اميد ايران و سوريه اظهار كرد: بازيكنان ما فوتبال خوبي به نمايش گذاشتند و نشان دادن مي‌توانند از اين هم بهتر شوند، چرا كه ما هر چه به پايان بازي نزديك‌تر مي‌شديم، تيم ايران بهتر و منسجم‌تر بازي مي‌كرد. اين بازيكنان انگيزه زيادي براي از پيش روي برداشتن حريفان و صعود به المپيك لندن دارند.

 

وي افزود: سوريه حريف تداركاتي خوبي با خصوصيات كامل بازي تيم‌هاي عربي براي تيم اميد ايران پيش از بازي با عراق بود. ما كار آساني مقابل عراق نداريم و اميدواريم در اربيل نتيجه‌ خوبي بگيريم. ما بايد با تمام تمركز به مصاف عراق برويم تا بهترين نتيجه‌ را بگيريم.

 

انصاري فرد درباره حل شدن خروجش از كشور گفت: مساله دانشگاه من و انجام يكسري امور اداري در حال انجام است و تا پيش از اعزام به عراق مشكلم حل خواهد شد.

 

وي درباره تيم باشگاهي فصل آينده‌اش و اين كه آيا ممكن است در ليگ يازدهم براي پرسپوليس بازي كند، گفت: از خارج از كشور پيشنهاد دارم كه تكليف آن 10 روز ديگر مشخص مي‌شود. اگر در ايران نباشم به پيشنهاد‌هاي داخلي فكر مي‌كنم. نمي گويم پرسپوليس بلكه مي‌گويم پنج شش پيشنهاد خوب داخلي دارم كه در صورت ماندن در كشورم يكي از آن‌ها را انتخاب مي‌كنم.

 

javahermarket



کاظمیان و 2 بازیکن استیل آذین و سایپا به مقاومت سپاسی پیوستند
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

تیم فوتبال مقاومت سپاسی شیراز در نخستین روز نقل و انتقالات لیگ یازدهم سه بازیکن از تیم‌های استیل آذین، سایپا و آلومینیوم هرمزگان را به خدمت گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، هادی ایمانی از تیم فوتبال استیل آذین و سعید قزل از تیم سایپای البرز برای انجام سربازی به تیم فوتبال مقاومت سپاسی شیراز پیوستند.

همچنین عباس کاظمیان مدافع راست تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان با عقد قراردادی یک ساله به جمع نفرات فصل آینده تیم فوتبال مقاومت سپاسی شیراز اضافه شد.

احمد کلانتری سرمربی تیم فوتبال مقاومت سپاسی شیراز در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن تایید اخبار فوق گفت: ما قصد داریم استخوانبندی تیم را برای فصل آینده حفظ کنیم و طی روزهای آینده قرارداد بازیکنان مدنظرمان را تمدید خواهیم کرد.

javahermarket



ابراهیم‌زاده فعلا گزینه سپاهان نیست/ هدفمان بستن تیمی قدرتمند است
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 

 

رئیس هیئت مدیره باشگاه‌سپاهان ابراهیم‌زاده را در حال حاضر گزینه سرمربیگری تیم فوتبال این‌باشگاه ندانست و گفت: در صورت به‌توافق نرسیدن با قلعه‌نویی و باشگاه ذوب‌آهن با ابراهیم‌زاده، با این مربی وارد مذاکره می‌شویم.

غلامحسین حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد آخرین وضعیت حضور امیر قلعه‌نویی در تیم فوتبال این باشگاه ضمن بیان مطلب فوق گفت: عصر روز شنبه هم مذاکره تلفنی با قلعه‌نویی داشتیم و قرار است طی امروز یا فردا ایشان جواب نهایی خود را در خصوص همکاری با تیم سپاهان اصفهان مطرح کنند ولی هنوز نمی‌توان قطعا از جدایی قلعه‌نویی از سپاهان صحبت کرد.

وی با بیان اینکه به قلعه‌‍نویی گفتیم مشکل مالی برای جذب بازیکنان نداریم اما می‌خواهیم قانون سقف قراردادها را رعایت کنیم، اظهار داشت: یک‌‍سری محدودیت‌هایی در این فصل وجود دارد که موضوعی عمومی است، به فدراسیون فوتبال اعلام کردیم اگر ما قانون را رعایت می‌کنیم، نباید باشگاه دیگری تخلف کند تا در این بحث باشگاه و تیم فوتبال سپاهان متضرر شود.

رئیس هیئت مدیره باشگاه ‌سپاهان با تاکید بر اینکه اگر فدراسیون می‌خواهد دستورالعملش به نحو احسن اجرایی شود، باید قوانین نظارتی شایسته‌ای را هم برای آن در نظر بگیرد، در مورد اینکه آیا منصور ابراهیم زاده هم جزو گزینه‌های هدایت این باشگاه قرار دارد، افزود: ایشان سرمربی تیم هم استانی ما هستند، اگر هم جزو گزینه‌های ما باشند به علت اینکه هنوز وضعیت‌شان با تیم ذو‌ب‌آهن مشخص نیست، فعلا با ایشان مذاکره نمی‌کنیم.

حسینی با بیان اینکه دو سه گزینه دیگر هم در فهرست نفرات ما قرار دارند، اضافه کرد: البته روز شنبه با براتی مدیرعامل شرکت ذوب‌آهن صحبت کردم و به ایشان گفتم اگر با ابراهیم‌زاده به توافق نرسیدید، نامش را در بین گزینه‌های هدایت تیم سپاهان قرار دهیم که به من گفتند هنوز این مربی، گزینه اصلی هدایت ذوب‌آهن است. البته اگر ایشان مربی آزاد شدند و تا آن زمان هم قلعه‌نویی سرمربی ما نشده بود، با وی وارد مذاکره می‌شویم.

وی در مورد جدایی چندین بازیکن ستاره از تیم سپاهان تاکید کرد: اخباری که در رسانه‌ها مطرح می‌شود، قطعی نیست زیرا ما هم مذاکرات‌مان را با نفرات مطرح تیم آغاز و قصد داریم آنها را حفظ کنیم. پس از تمدید قرارداد نویدکیا، طی امروز و فردا با یکی دو بازیکن پرطرفدار تیم هم قرارداد می‌بندیم که نفرات کلیدی برای تیم بوده و هر مربی دوست دارد، با آنها کار کنند.

رئیس هیئت مدیره باشگاه ‌سپاهان در پایان با بیان اینکه در 3-2 روز نخست نگران وضعیت تیم بودیم اما فعلا این نگرانی‌ها برطرف شده، گفت: گزینه‌های خوبی مدنظرمان است و در حال حاضر با بازیکنان مطرح و مدنظرمان بصورت حضوری یا تلفنی مذاکره می‌کنیم و هدفمان این است تیم قدرتمندی در عرصه آسیا را ببندیم تا باعث شادی هواداران شویم.

javahermarket



بلاتكليفي بازيكنان پرسپوليس در فصل نقل و انتقالات/ فقط 9 بازيكن قرارداد دارند
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

تيم فوتبال پرسپوليس بعد از رسيدن به مقام قهرماني جام حذفي حالا وضعيتي بحراني دارند.
 بعد از ديدار با ملوان حبيب كاشاني سرپرست موقت باشگاه اعلام كرد كه ديگر قصد ماندن در پرسپوليس را ندارد و مي‌خواهد به آموزش و پرورش بازگردد. از طرفي علي دايي هم اعلام كرد كه مي‌خواهد از پرسپوليس برود و حالا پرطرفدارترين تيم ايران با شروع فصل نقل و انتقالات نه سرمربي دارد، نه مديرعامل.
در اين ميان بازيكنان پرسپوليس هم در بلاتكليفي به سر مي‌برند و نمي‌دانند كه براي فصل آينده چه شرايطي خواهند داشت. عده‌اي از آنها قرارداد دارند و نمي‌دانند كه فصل آينده در اين تيم خواهند بود يا خير.
 البته اكثر بازيكنان پرسپوليس قراردادشان به پايان رسيده و آنها براي ماندن و جدايي در بلاتكليفي به سر مي‌برند در حال حاضر حسين بادامكي، مازيار زارع، عليرضا محمد، سامان آقازماني، سعيد حلافي، اميرحسين فشنگچي، غلامرضا رضايي، محمد نوري و شيث رضايي 9 بازيكني هستند كه با پرسپوليس قرارداد دارند.

javahermarket



كارلوس كي روش سرمربي تيم ملي فوتبال ايران امروز از 9 بازيكن پرسپوليس براي حضور در اردوي تيم ملي دعوت
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->


مدير رسانه اي تيم ملي در گفت و گو با سايت فدراسيون فوتبال در اين خصوص گفت: بازيكنان پيروزي تاكنون به دليل حضور اين تيم در رقابت هاي جام حذفي به اردو دعوت نشده بودند اما سرمربي تيم ملي امروز تصميم گرفت تا از بازيكنان اين تيم براي شركت در تمرينات دعوت به عمل آورد. خسرو والي زاده افزود: سرمربي تيم ملي از عليرضا حقيقي،رضا نورمحمدي، حميدرضا علي عسگري،حسين بادامكي،مازيار زارع،محمد نوري،هادي نوروزي، اميرحسين فشنگچي و محمد منصوري را به اين اردو فراخوانده است. وي اظهارداشت: كي روش از اين بازيكنان درخواست كرده است تا هر زمان كه كادر فني اعلام كرد، خود را به اردو معرفي كنند. والي زاده تصريح كرد: مرحله دوم اردوي تيم ملي كه از روز گذشته آغاز شده است فردا پنجشنبه به پايان مي رسد و مرحله سوم پس از يك روز استراحت از روز شنبه 14 خرداد ماه آغاز مي شود كه تا روز دوشنبه هفته آينده به طول خواهد انجاميد. مدير رسانه اي تيم ملي فوتبال افزود: قرار است در مرحله سوم از تيم هاي بازنده دو ديدار مرحله نيمه پاياني جام حذفي كه بين تيم هاي ملوان با استقلال و فولاد با پيروزي برگزار مي شود بازيكنان ديگري به اردو دعوت شوند. 

javahermarket



چراحجازي هيچ وقت سرمربي تيم ملي نشد؟
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

مرگ ناصر حجازي نه تنها فوتبال بلكه عرصه هاي ديگر را تحت تاثير قرار داده و اتفاقاتي كه طي روزهاي اخير در تشييع جنازه ، كفن و دفن و همين طور مسايلي كه ديروزدر مجلس ختمش افتاد همه چيز را به خوبي نشان مي دهد.اظهارنظر دوستان و هم بازي هاي حجازي هم با اينكه مختلف است و به ذكر خاطرات خوشي از او مي پردازند در يك نكته مشترك است.او به حقش در فوتبال نرسيد.اينكه رسيدن به حق در نظر همبازيان حجازي و پيشكسوتان امروز فوتبال چيست شايد امري نسبي باشد اما ناصرحجازي با تاج ، تيم ملي و استقلال به هر افتخاري كه بايد به يك بازيكن بزرگ مي رسيد ، تقريبا رسيد.قهرماني كشور ، آسيا ، حضور در جام جهاني و المپيك و بازيهاي درخشان  و به ياد ماندني حجازي نشان از اين ادعا دارد.همه اينها البته وراي شخصيت مردمدار و مردانه و رك گويي خاص اوست كه از علي پروين گرفته تا حسن روشن به آن اشاره كرده اند.اما اين كه مي گويند حجازي به حقش نرسيد چه معنايي به غير از اين دارد كه چرا حجازي سرمربي تيم ملي نشده است؟مطمئنا با همه افتخاراتي كه ناصر حجازي به دست آورده ، اما سرمربي نشدنش در تيم ملي ، مساله اي است كه تا لحظه مرگ روي دل حجازي ماند.او قبل از مرگش هميشه به اين نكته اشاره مي كرد كه عده اي نگذاشته اند سرمربي تيم ملي شود.اما اين افراد چه كساني هستند؟چه كساني اجازه ندادند ناصر حجازي سرمربي تيم ملي شود؟وقتي علي پروين در مراسم ختم حجازي با دوربين ها و خبرنگاران گفت و گو مي كرد ، زماني كه به اين جملات رسيد كه حقش بوده كه سرمربي باشد و نگذاشته اند خون از چشمانش مي باريد.

اين سه نفر

سرمربي نشدن ناصر حجازي در تيم ملي به سه مدير ربط پيدا مي كند.مصطفي هاشمي طبا ، سعيدفائقي و داريوش مصطفوي كه در اوايل دهه 70 زمامدار ورزش و فوتبال ايران بودند.اولي رئيس سازمان تربيت بدني و معاون رئيس جمهور وقت آيت الله علي اكبر هاشمي رفسنجاني ، دومي معاون وقت رئيس سازمان  و سومي رئيس وقت فدراسيون فوتبال هستند.البته از صفايي فراهاني رئيس بعد از مصطفوي فدراسيون فوتبال هم نام برده مي شود اما ماجراي ديگري ولي با همين مضمون به او ربط پيدا مي كند.در مراسم تشييع جنازه ناصر حجازي هاشمي طبا ، فائقي و صفايي فراهاني هم حضور پيدا كرده بودند و حضور آنها باعث شد تا براي طرفداران دو آتشه ناصر حجازي سرمربي نشدن حجازي در تيم ملي زنده شود و يكي از اين طرفداران در اطراف درب ورودي ورزشگاه آزادي با گريه و دادو هوار فرياد مي زد:«همين ها بودند كه نگذاشتند ناصرخان سرمربي تيم ملي بشه ، حالا اومدن مراسمش!» او سرش را به زمين مي كوبيد و فرياد مي زد و توجه ها را به خود جلب كرده بود.اما واقعا ماجرا از چه قرار است؟

پيشنهاد مصطفوي رد شد

اوايل دهه 70 و پس از حضور استانكو در تيم ملي كه توسط عابديني رئيس فدراسيون فوتبال وقت انتخاب شده بود و ناكامي كه براي تيم ملي در رقابتهاي آسيايي پيش آمد ،پس از روي كار آمدن دوباره هاشمي رفسنجاني در انتخابات رياست جمهوري 1372 ،‌مصطفي هاشمي‌طبا رئيس سازمان تربيت بدني شد.اما فوتبال همچنان روي دور ناكامي بود و تيم ملي در دوران هاشمي طبا و رياست فدراسيوني داريوش مصطفوي در بازی‌های آسیایی هیروشیما 1994 ناكام شد و به نوعي انتقادها از مديرين فوتبال بالا گرفته بود. داریوش مصطفوی رییس آن دوران فدراسیون فوتبال در نشستي مشترك با هاشمي طبا پيشنهاد داده بود تا  ناصر حجازی سرمربی  تیم ملی شود و همينطور علی پروین مدیر فنی تيم ملي ايران باشد تا با حضور اسطوره هاي فوتبال در تيم ملي مردم دوباره با فوتبال آشتي كنند.ورزشگاهها در آن روزها هم مثل اين روزهاي فوتبال ايران شده بود و تيم ملي جام جهاني 94 امريكا را از دست داده بود ودر رقابتهاي مقدماتي به بدترين وجه حذف شده بود.پيشنهاد مصطفوي با توجه موفقيت حجازي در تيم محمدان بنگلادش و محبوبيت بيش از پيش او نزد هواداران فوتبال پيشنهاد بدي به نظر نمي رسيد اما با پيشنهاد مصطفوي مخالفت شد  و حجازی با وجود آنکه در آن زمان محتمل ترين و نزديك ترين گزینه به تیم ملی به نظر می‌رسید،انتخاب نشد و اين محمد مايلي كهن بود كه سرمربي تيم ملي شد.ناصر حجازی در اين باره زياد مصاحبه كرده و هميشه هم به اين نكته اشاره داشته كه مصطفوی حتی به او گفته بوده که بازيكنان تیم ملی را انتخاب و به فدراسيون فوتبال اعلام كند اما خود مصطفوي هم بعدها به حجازي گفته بود پيشنهادش به سازمان تربيت بدني  دستور بالادستی‌هاي فدراسيون و حتي سازمان وتو شده بود.در اين باره ديروز به دنبال اين بوديم  كه با داريوش مصطفوي  صحبت كنيم اما او گوشي اش را خاموش كرده بود.ضمن اينكه هاشمي طبا و فائقي هم تلفن هاي همراهشان را به هيچ وجه پاسخ نمي دادند.اين در حالي است كه هر سه مديران ، در روزهاي گذشته همواره پاسخگوي رسانه ها بوده اند اما عدم پاسخ گويي آنها براي شفاف سازي در اين باره عجيب به نظر مي رسد.

مايلي كهن به جاي حجازي

به اين ترتيب در ميان بهت و حيرت همگان محمد مایلی‌کهن به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شد و اين بهت و حيرت زماني بيشتر مي شود كه در آن زمان مايلي كهن دستیار بهمن صالح‌نیا در تیم جوانان بود.حضور مايلي كهن روي نيمكت تيم ملي در آن زمان از سوي رسانه ها شوكي بزرگ به فوتبال تلقي شد.البته از بخت خوب مايلي كهن نسلي از بهترين بازيكنان فوتبال ايران در اختيار او قرار گرفتند و او با تيم ملي نتيجه گرفت گرچه نتيجه گيري او با تيم ملي در رقابتهاي جام ملتهاي آسيا 1996 امارات و پيش مقدماتي جام جهاني 1998 فرانسه به سرانجام بدي انجاميد و او نشان داد كه توان كنترل و مديريت ستاره ها را ندارد و ايران از سخت ترين راه ممكن و در ملبورن و با مربيگري والدير ويراي برزيلي به جام جهاني رسيد.

مدافع سرسخت مايلي كهن بودند

در همان روزهايي كه مايلي كهن سرمربي تيم ملي بود مصطفی هاشمی‌طبا ، سعيدفائقي و داريوش مصطفوي از مدافعان سرسخت مايلي كهن حتي در روزهاي ناكامي بودند و اگر شكست تيم ملي از قطر در رقابتهاي مقمداتي جام جهاني 1998 باان فضاحت اتفاق نمي افتاد و به قول خود محمد مایلی‌کهن دربرنامه نود او از ناحيه بالاتري بركنار شد شايد مديراني كه از آنها نام برديم هرگز راضي به اخراج مايلي كهن نمي شدند.محمد مايلي كهن در برنامه نود فروردين 88 جملات جالبي در پاسخ به سوال عادل فردوسي پور به كار برد.عادل از او پرسيد چطور او با كارنامه غيرقابل قبول سرمربي تيم ملي ايران شده كه مايلي كهن جواب داد:«انتخاب سرمربي تيم ملي در هر زماني ، چه پيش از انقلاب و چه پس از انقلاب با موافقت مقامات بلندپايه كشور بوده است.» به هرحال ناصر حجازي كه زنده نمي شود و همه اين ماجراها اتفاق افتاده و به هيچ وجه قابل برگشت نیست.اما اي كاش در اين باره مديران براي عدم انتخاب حجازي صحبت مي كردند تا همه از دلايل مسوولان وقت سازمان  براي انتخاب مايلي كهن و عدم انتخاب حجازي مطلع مي شدند. ولي به هر جهت حضور این دومدير در ورزشگاه آزادی این ماجرا را دوباره زنده كرد.با توجه به اينكه هاشمي طبادر چند وقت گذشته درباره مسايل كلان و جزئي ورزش كشور هميشه اظهارنظر كرده و پاسخگوي رسانه ها بوده ، انتظار مي رفت كه وي  به صورت روشني در اين باره پاسخگو باشد که چرا با مربیگری حجازی در تیم ملی مخالفت کرد. در حالی‌که مايلي كهني به جای او سرمربی تیم ملی شد که تا ان زمان تجربه اي در سرمربيگري تیم ملی نداشت.به هر حهت همه اينها ثابت مي كند كه سازمان تربيت بدني در همه دوران ها در انتخاب سرمربي تيم ملي دخالت مستقيم داشته است.

برش

يكي از ورزشي نويسان قديمي كه در حال حاضر ايران نيست در فضاي مجازي درباره انتخاب محمد مايلي كهن به جاي حجازي مي گويد:«سال 1995 بود من به اتفاق پدرم و داریوش مصطفوی در مجموعه انقلاب هاشمی طبا را که ان زمان رییس سازمان تربیت بدنی بود دیدیم .مصطفوی تازه رییس فدراسیون فوتبال شده بود و جایگزين عابدینی شد که با فائقی مشکل پیدا کرده بود.همانجا یک جلسه سرپایی میان مصطفوی و هاشمی طبا شکل گرفت و من و پدرم سعی کردیم فاصله بگیریم اما صدایشان به وضوح شنیده می شد.مصطفوی می گفت برای جانشینی استانکو بهترین راهکار استفاده از پروین به عنوان مدیر فنی است و ناصر حجازی سرمربی-(هرچند معتقدم این انتخاب از سوی مصطفوی عوامفریبی بود )-اما جواب هاشمی طبا شنیدنی است وی با لحنی تحکیمی میگفت داریوش خان !دیگر اسم (...)ها  رو پیش من نیار من می خوام امثال مايلي كهن ها به راس کار بیايند. این همه (...) ها بودن بسه حالا نوبت اينهاست و چند روز بعد محمد مایلی کهن سرمربی تیم ملی شد.»البته درباره اينكه صفايي فراهاني هم در دوران رياستشدرفدراسيون مي خواسته حجازي را به سرمربيگري تيم ملي انتخاب كند دو نكته قابل توجه است.اگر حجازي استقلال را قهرمان آسيا مي كرد كه متاسفانه در فينال ودر ورزشگاه آزادي دو بر يك مغلوب شد، احتمال اين وجود داشت كه صفايي به اين مساله فكر كند اما وي در دوران رياستش به حضور مربيان خارجي در فوتبال معتقد بود و زياد به مربيان ايراني اعتقاد نداشت

javahermarket



يك جام و چهار مدعي؛ استقلال در شمال، پرسپوليس در جنوب
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 

 

به گزارش اخبار ورزشی ، رقابت‌هاي جام حذفي از سال 1355 آغاز شد و ملوان انزلي اولين قهرمان اين مسابقات بود. تيمي كه به متخصص جام حذفي معروف شده است. اين تيم به همراه استقلال، پرسپوليس و فولاد خوزستان به دنبال جام قهرماني بيست و چهارمين دوره اين مسابقات هستند.

نگاهي به دو ديدار نيمه نهايي جام حذفي كه فردا (پنج‌شنبه) برگزار مي‌شود مي‌اندازيم:

*فولاد خوزستان - پرسپوليس؛ خطرناك‌ترين خط حمله برابر سرخپوشان با انگيزه

فولاد خوزستان اگرچه در ليگ برتر در رده ششم جدول و دو پله پايين‌تر از پرسپوليس ايستاد اما اين تيم خطرناك‌ترين خط حمله ليگ دهم را در اختيار دارد. فولادي‌ها 58 گل زدند و حتي از سپاهان قهرمان دو گل بيشتر به ثمر رساندند. همين آمار نشانگر كار سخت پرسپوليس در اهواز است.

رضا نوروزي آقاي گل ليگ هم در فولاد است. با اين حال اين تيم در ليگ برتر برابر پرسپوليس شكست خورده تا حبيب كاشاني سرپرست باشگاه پرسپوليس بگويد دايي راه بردن مجيد جلالي را بلد است. كاشاني با اين جمله ظاهرا مي‌خواست هم به تيمش روحيه بدهد و هم رابطه تيره و تار شده‌اش با علي دايي را بهبود ببخشد.

علي دايي فصل گذشته توانست با پرسپوليس در جام حذفي قهرمان شود و امسال هم مي‌خواهد از اين عنوان قهرماني دفاع كند تا قولي كه به طرفداران پرسپوليس داده عملي شود و يك جام قهرماني به آنها تقديم كند. فولاد تاكنون در جام حذفي قهرمان نشده اما سرخپوشان كه در اين دوره هم بسيار با انگيزه هستند تاكنون چهار عنوان قهرماني در جام حذفي دارند و مي‌خواهند پنجمين قهرماني خود را هم جشن بگيرند تا از اين نظر هم با ركورد استقلال رقيب ديرينه خود برابري كنند.

* ملوان انزلي - استقلال؛ نبرد پرافتخارترين و متخصص جام حذفي در انزلي

ملوان انزلي در ليگ برتر برابر استقلال شكست خورد تا فرهاد پورغلامي سرمربي اين تيم وعده بدهد كه در جام حذفي منتظر استقلال است. ملوان مي‌خواهد در انزلي و در حضور تماشاگران خود‌ آبي‌پوشان تهراني را شكست دهد و فيناليست شود.
در آن سوي ميدان استقلال حضور دارد كه با پنج عنوان قهرماني پرافتخارترين تيم جام حذفي است. آبي‌پوشان تهراني كار سختي در انزلي برابر ملوان دارند اما مي‌خواهند به طرفدارانشان يك جام قهرماني هديه كنند. ملواني كه با كسب رتبه هشتم جدول ليگ به نوعي شگفتي ساز مسابقات شد متخصص جام حذفي است و تاكنون شش بار به فينال اين مسابقات رسيده اما فقط سه عنوان قهرماني دارد.

برنامه بازي‌ها و اسامي داوران به شرح زير است:

پنجشنبه 12 خرداد
ملوان بندرانزلي – استقلال تهران – ساعت 17 – تختي انزلي
يدالله جهانبازي-حسن كامراني فر-رضا سخندان-محمد رضا اكبريان-ناظر: مسعود عنايت

فولاد خوزستان – پرسپوليس – ساعت 19:45 – تختي اهواز
سعيد مظفري زاده –حيدر شكور-عليرضا كهوري-تورج حق وردي –ناظر: مسعود فلاح

javahermarket



نكونام پس از تمديد قرارداد با اساسونا: حالا يك پامپلونايي هستم از ايـران هـم پيشنهـاد داشتـم اينجا ه
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 

جواد نكونام پس از عقد قرار داد جديد با اساسونا گفت: من در اينجا همه چيز دارم و مي خواهم به كارم ادامه دهم.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، هافبك 30 ساله و ملي پوش تيم فوتبال اساسونا پس از اين كه به همراه هم بازي ايراني خود ، مسعود شجاعي ، قرارداد خود را تا دو سال ديگر با اساسونا تمديد كردند، در گفت و گو‌يي اظهار كرد: به غير از اسپانيا از كشورهاي ديگر و همچنين از ايران نيز پيشنهاد داشتم.

نكونام ادامه داد: خانواده‌ من دوست داشتند كه من به ايران بر گردم، اما وقتي پدر و مادرم به پامپلونا آمدند و زندگي من را در اينجا ديدند، از تصميم من خيلي خوشحال شدند. من در اين شهر خيلي خوشحالم ، اينجا همه چيز دارم و مي خواهم به كار خود در اوساسونا ادامه دهم، فكر مي‌كنم تا پايان زندگي ورزشي‌ام در اساسونا بمانم. خوشبختانه ما مي‌توانيم چندين سال در كنار هم از فوتبال كردن لذت ببريم.

هافبك ايراني اساسونا با بيان اين كه حمايت همه جانبه هواداران از اين تيم باعث شده كه قرار دادش را براي دو سال ديگر تمديد كند، افزود: هيچ باشگاهي در اسپانيا يك باشگاه تفريحي نيست، اين بسيار عالي است كه وقتي ما به حمايت تماشاگران نياز داريم آن‌ها ما را مورد حمايت خود قرار مي‌دهند. در چند بازي آخر حمايت آن‌ها باور نكردني بود و از آنجا كه ما به امتياز آن بازي‌ها نياز داشتيم، هواداران از همه بازيكنان حمايت كامل كردند.

نكونام با اشاره به اين كه انتخاب اولش هميشه اساسونا بوده ، گفت: بهترين دوست من به من گفت كه اساسونا مي‌تواند به يك باشگاه خاص همانند باشگاهي كه 10 سال در ايران در آن بازي كردم تبديل شود، فكر مي‌كنم اين موضوع اشتباه نيست و اساسونا مي‌تواند تا پايان زندگي ورزشي من تنها باشگاهم باشد.

نكونام همچنين با اشاره به پنج سال حضورش در اساسونا ، گفت: سال‌هاي اول حضورم در اين تيم دشوار بود، اما حالا همه چيز فرق مي‌كند. من بدون شك تا جايي كه مي‌توانم براي اساسونا بازي مي‌كنم. پول در زندگي همه چيز نيست. خيلي خوشحالم كه در اينجا هستم . من الان يك پامپلونايي هستم.

javahermarket



آشنایی با باشگاه استقلال تهران
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

آشنایی با باشگاه استقلال تهران (1323-)

در سال 1323 چهار جوان تصمیم گرفتند تا باشگاهی تاسیس کنند.

نام انها میرزایی، نواب، خشایار و جانانپور بود. علاوه بر انها خاکزاد، گیتی، گریش، کلانی، مهدیون و حسینی نیز دیگر اعضای باشگاه بودند که به دلیل علاقمندیشان به دوچرخه سواری نام باشگاه را دوچرخه‌سواران نهادند.

ابتدا تنها رشته فعال باشگاه دوچرخه سواری بود، اما بعدها رشته های والیبال، پینگ پنگ، بسکتبال، وزنه برداری، کشتی، شنا و فوتبال نیز فعالیت خود را آغاز کرد.

طی مذاکراتی که مسئولان باشگاه دوچرخه سواران با علی دانائی فرد موسس وقت باشگاه تورانجام دادند، موافقت شد که باشگاه تور با نام دوچرخه‌سواران وارد عرصه رقابت در فوتبال شود.

رقابت اصلی در فوتبال کشور تا پیش از سال 1325 بین سه تیم دارایی، شاهین و سرباز بود، اما با ورود تیم دوچرخه سواران که از همان ابتدا با پیراهن آبی وارد میدان

دسن

تیم دوچرخه‌سواران در سال 1325 و با حضور پرویز عمو اوغلی، گرائیلی، دانائی و سید آقا جلالی در هیئت مدیره تشکیل و روانه رقابت‌ها شد. حاصل کار نایب قهرمانی در سالهای 25 و 26، نایب قهرمانی و قهرمانی جام حذفی در همان سالها بود. در سال 1328 نام باشگاه دوچرخه سواران به تاج تغییر یافت و در همین سال قهرمان باشگاه‌های تهران شد.

به دلیل اهمیت باشگاه تاج از ردیف بودجه اختصاصی برخوردار شد. رنگ لباس باشگاه نیز پیراهن آبی با آستین سفید، شورت سفید و جوراب سفید بود. علی دانائی فرد برای تقویت این تیم، تیمهای تورج، افسر، دیهیم، کورش و اتم را تاسیس کرد. تاج در سراسر کشور گسترش یافت و در شهرهای اهواز و رشت بیش از دیگر نقاط ایران پایگاه مردمی یافت.

اولین قهرمانی در آسیا

در فروردین سال 1349 و در باشگاه لبریز از تماشاگر امجدیه (شهید شیرودی)، تیم های تاج از ایران و هاپوئل رژیم صهیونیستی فینال جام باشگاهای آسیا را برگزار کردند.

در این دیدار تیم تاج تا دقیقه 83 یک بر صفر عقب بود که در این دقیقه غلام وفا‌خواه که به مرد جامها معروف بود، گل تساوی را وارد دروازه حریف کرد و کار به وقت اضافه کشید که تیم تاج با گل مسعود معینی مدافع پیش تاخته خود در وقت اضافه قهرمان آسیا شد.

تغییر نام به استقلال و دومین قهرمانی در آسیا

با پیروزی انقلاب اسلامی در سال 1357 باشگاه تاج به استقلال تغییر نام پیدا کرد.

استقلال در سال 1370 برای دومین بار قهرمان آسیا شد. استقلال در فینال باشگاه های آسیا توانست تیم لیائولینگ چین را با نتیجه 2 بر 1 شکست دهد و جام را برای دومین بار به خانه بیاورد.

مربیان خارجی از بدو تاسیس

زدراکو رایکوف، ولادمیر جکیج، بونژاک، یوگنی سوکومور خوف، جکیچ دلیچ، لئونید بیلفسکی و رولند کوخ از جمله مربیان خارجی بودند که با استقلال کار کردند. در این میان رایکوف بیشترین سابقه حضوررا دارد که به مدت هشت سال مربی استقلال بود و طی این دوره با استقلال قهرمان ایران در سال 49، قهرمان جام میلز هند، دو دوره قهرمانی باشگاهای آسیا و قهرمانی جام اتحاد را در کارنامه خود دارد.

 مربیان استقلال از آغاز تا کنون

مرحوم علی دانائی‌فرد، محمود بیاتی، مرحوم رسول مدد نوعی، محمد رنجبر، حشمت مهاجرانی، پرویز ابو طالب، مجتبی کرد نوری، کمائی، مرحوم جاهد، مصطفی شرکا، حسن حبیبی، حسن عضدی، رضوی، اصغر شرفی، کامبیز جمالی، محمد صلاحی، منصور پورحیدری، غلامحسین مظلومی، بیژن ذوالفقارنسب، ناصر حجازی، رضانعلچگر، عبداللهی، بهتاش فریبا، اصغرحاجیلو، پرویزمظلومی، حمید ملک احمدی، منصور رشیدی، جواد زرینچه و امیر قلعه‌نویی ، صمد مرفاوی و فیروز کریمی مربیانی بودند که از بدو تاسیس تا کنون به عنوان سرمربی رهبری تیم را برعهده داشتند. در حال حاضر صمد هرفاوی سکاندار این تیم است.

استقلال یک بار در فصل 85-1384 موفق به کسب عنوان قهرمانی در لیگ‌برتر و بار دیگر در لیگ برتر هشتم قهرمان شد: استقلال قهرمان هشتمین دوره‌ لیگ‌برتر فوتبال ایران شد

 

javahermarket



نويدكيا: ببخشيد؛ به‌خاطر شرايط جسماني‌ام نمي‌توانم به تيم ملي بيايم:
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 

به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، خسرو والي زاده مدير رسانه اي تيم ملي فوتبال ايران گفت: محرم نويدکيا طي نامه اي از حضور در اردوي تيم ملي عذرخواهي کرد و کارلوس کي‌روش سرمربي تيم کشورمان دو بازيکن ديگر را به اردو دعوت کرد.

وي افزود: نويدکيا در نامه خود براي علي کفاشيان رييس فدراسيون فوتبال که رونوشت آن را براي عباس ترابيان سرپرست تيم ملي نيز ارسال کرده، ضمن تشکر از کي‌روش بابت دعوت او به تيم ملي نوشته: "در چند سال اخير بابت آسيب ديدگي هاي فراوان، جراحي هاي زيادي را انجام داده ام. لذا نظر به اينکه بازيکني که به اردوي تيم ملي دعوت مي شود بايد با تمام وجود و در صحت و سلامتي کامل در خدمت آن تيم باشد و اينجانب به جهت پزشکي و شرايط جسمي ام امکان حضور در تمرينات پرفشار را ندارم، لذا يکبار ديگر ضمن تشکر از آن مجموعه محترم و شخص جناب آقاي کي روش سرمربي محترم تيم ملي، مراتب عذرخواهي خودم را از حضور در تيم ملي اعلام و صميمانه از تمام وجودم آرزوي موفقيت و پيروزي براي تيم ملي کشورم را دارم. "

والي زاده ادامه داد: کارلوس کي‌روش نيز درپي دريافت اين نامه، اميد ابراهيمي ديگر بازيکن تيم سپاهان را به اردوي دوم تيم ملي که از روز سه شنبه تشکيل مي شود، دعوت کرد. همچنين روح الله عرب بازيکن صنعت نفت آبادان که در اردوي نخست حضور داشت براي اردوي دوم نيز دعوت شده است. بدين ترتيب جمع نفرات دعوت شده به اين مرحله از اردو به 27 بازيکن رسيد.

 

javahermarket



پرسپوليس به مرحله نيمه نهايي جام حذفي رسيد تيم فوتبال پرسپوليس با نتيجه 4 بر 2 سپاهان را شکست داد
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 

 

ديدار دو تيم پرسپوليس و سپاهان در 120دقيقه بازي گلي نداشت تا بازي به ضربات پنالتي کشيده شود.
بازي در طول 90 دقيقه بسيار سرد و کسل کننده سپري شد اما در دو وقت 15 دقيقه اضافي تيم‌ها بازي هجومي را ارايه کردند ولي بازهم قفل دروازه‌ها در اين ماراتن فوتبال باز نشد تا ضربات پنالتي برنده را تعيين کند.

 در ضربات پنالتي پرسپوليس با نتيجه 4 بر 2 برابر سپاهان به برتري رسيد و در مرحله نيمه نهايي بايد پنجشنبه هفته جاري در اهواز به مصاف فولاد خوزستان برود.

 پنالتي زنان پرسپوليس: مازيار زارع، وحيد هاشميان، مجتبي شيري( توپش به تير دروازه خورد)، محمد نوري، حميد علي‌عسگر

 پنالتي زنان سپاهان اصفهان: هادي عقيلي( به بيرون زد)، ابراهيم توره( به بيرون زد)، هاشم بيک‌زاده، اميد ابراهيمي

 ديگر ديدار اين مرحله روز پنج‌شنبه بين دو تيم ملوان و استقلال در انزلي برگزار مي‌شود.

 

javahermarket



رضا نوروزي؛ دهمين گلزن برتر ليگ هاي 2011 دنيا فدراسيون بين المللي تاريخ و آمار فوتبال رده بندي بر
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 

 رضا نوروزي در مسابقات فصل اخير ليگ برتر فوتبال ايران موفق شد با 24 گل عنوان آقاي گلي را به دست بياورد و بدين ترتيب در رده بندي جهاني رتبه دهم را به خود اختصاص داد.
 وي در اين رده بندي بالاتر از بازيکناني چون ''''ساموئل اتوئو''''، ''''جبرييل سيسه''''، ''''سرخيو آگرو''''، ''''کارلوس توز'''' و ديميتار برباتوف'''' ايستاده است.
 ''''ادينيو'''' برزيلي ديگر بازيکن ليگ برتري ايران از تيم مس کرمان است با 22 گل در رده چهاردهم اين رده بندي قرار دارد.
 اما در صدر رده بندي بهترين گلزنان ليگ هاي داخلي جهان ''''کريستيانو رونالدو'''' بازيکن پرتغالي رئال مادريد اسپانيا با 40 گل قرار دارد.
 بعد از او ''''ليونل مسي'''' بازيکن آرژانتيني تيم بارسلونا با 31 گل دوم است و ''''ماريو گومز'''' بازيکن تيم بايرن مونيخ آلمان با 28 گل سوم است.
 فهرست 10 گلزن برتر ليگ هاي برتر جهان به شرح زير است:
1) کريستيانو رونالدو، بازيکن پرتغالي رئال مادريد، 40 گل
2) ليونل مس
ي، بازيکن آرژانتيني بارسلونا، 31 گل
3) ماريو گومز، بازيکن آلماني بايرن مونيخ، 28 گل
4) الکساندرو دي سوآزا، بازيکن برزيلي فنرباغچه، 28 گل
5) آنتونيو دي ناتاله، بازيکن ايتاليايي اودينزه، 28 گل
6) کنت ميلر، بازيکن اسکاتلندي تيم هاي گلاسکو رنجرز و بورسااسپور، 26 گل
7) ادينسون روبرتو کاواني، بازيکن اروگوئه اي تيم ناپولي، 26 گل
8) هنري هرناندز، بازيکن کلمبيايي تيم هرديا، 26 گل
9) آندره آلوز دو سانتوس، بازيکن برزيلي تيم ويدئوتون، 24 گل
10) رضا نوروزي، بازيکن ايراني تيم فولاد خوزستان، 24 گل 

javahermarket



سرمربي اسكاتلندي و البته تمام نشدني شياطين سرخ به هواداران. . . . . .
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 

 

سرمربي اسكاتلندي و البته تمام نشدني شياطين سرخ به هواداران متعصب اين تيم وعده داد كه بارسلونا را در فينال ليگ قهرمانان اروپا شكست دهند.

 

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، الكس فرگوسن درباره‌ي بازي با بارسلونا در ديدار پاياني ليگ قهرمانان اروپا عنوان كرد: صحبت‌هاي زيادي وجود دارد كه بارسلونا تيمي بسيار قوي است و اين تيم را نمي توان شكست داد و حرف‌هايي از اين دست. بيخودي روي اين مسائل شرط بندي نكنيد. بارسلونا را در ويمبلي شكست مي دهيم و به تمام اين حرف و حديث‌ها پايان مي دهيم.

 

فرگوسن ادامه داد: بارسلونا تيم بسيار خوبي است و بازيكنان جوان و فوق العاده آماده‌اي دارد. شرايط بارسلونا را كاملا مي دانم و به خوبي آگاهي دارم كه مقابل تيمي " وحشتناك" به ميدان مي رويم. اما مگر قرار است زماني تيمي با حريف سخت روبرو مي شود، بترسد و كنار بكشد؟ ما اين ظرفيت را داريم كه در ديدار پاياني عملكرد خوبي داشته باشيم.

 

سرمربي شياطين سرخ كه به اندازه‌ي عمر يك جوان هوادار منچستريونايتد روي نيمكت اين تيم نشسته است! همچنين گفت: فكر مي كنم كار من اين باشد كه بازيكنان را براي اين بازي گرسنه و حريص نگه دارم و معتقدم مي توانم اين كار را انجام دهم. تمام تلاشم را انجام مي دهم تا بتوانم تيم را با بهترين تركيب به ميدان بفرستم.

 

فرگوسن در پايان در پاسخ به اين سوال كه آيا اين منچستريونايتد بهترين تيم‌ سال‌هاي اخير بوده يا خير، گفت: نمي دانم اين تيم در چه رده‌اي قرار مي گيرد. در سال‌هاي 1994 و 1999 هم تيم‌هاي بسيار خوبي داشتيم. كيفيت مطلوبي ارائه داده‌ايم.

javahermarket



تماس تلفني كي‌روش با مرفاوي حضور 6 بازيكن از مس در اردوي جديد تيم ملي
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 

كارلوس كي‌روش در تماس با صمد مروفاوي از عملكرد مس كرمان تمجيد كرد.

به گزارش ايسنا و به نقل از سايت باشگاه مس كرمان، سرمربي تيم ملي در گفتگويي تلفني با سرمربي مس کرمان در زمينه تيم ملي و وضعيت فني تيم و بازيکنان تيم صنعت مس کرمان بحث و تبادل نظر کرد.

کي‌روش در اين تماس تلفني ضمن تمجيد از بازي مس کرمان، عملکرد تيمي و تاکتيکي مس را يکي از دو فوتبال برتر ليگ در کنار ذوب آهن اصفهان ذکر کرده و نسبت به بهره گيري از بازيکنان جوان اين تيم با سرمربي مس تبادل نظر کرد.

سرمربي تيم ملي با اطلاعات دقيقي که از بازيکنان در پستهاي مختلف ارايه داد، نشان داد که به دقت بازي تيم ها را مورد آناليز قرار داده است. كي‌روش همچنين از حضور احتمالي 6 نفر از مس در جديدترين فهرست بازيكنان تيم ملي خبر داد.

صمد مرفاوي در اين گفتگو ضمن تشکر از لطف و توجه سرمربي تيم ملي، قول هرگونه همکاري با سرمربي تيم ملي در مسير تشکيل يک تيم ملي قدرتمند را داد.

 


javahermarket



استقلال آناليز فني النصر را در اختيار ذوب آهن قرار مي‌دهد
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

تيم فوتبال النصر عربستان در مرحله دوم ليگ قهرمانان آسيا به مصاف تيم ذوب آهن ايران خواهد رفت.

به گزارش ايسنا،‌ باشگاه استقلال اعلام كرد، ‌در راستاي منافع ملي کشورمان و جهت سهولت صعود ديگر نماينده ايران به مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا، آناليز فني نماينده عربستان را که توسط کادر فني تيم تهيه گشته بود را در اختيار مسئولين باشگاه ذوب آهن ايران قرار مي‌دهد.

 

 

javahermarket



فهرست ده نفر از پردرآمدترین بازیکنان دنیای فوتبال :
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

- دیوید بکام (میلان): 32,4 میلیون یورو



2- لیونل مسی (بارسلونا): 28,6 میلیون یورو





3- رونالدینیو (میلان): 19,6 میلیون یورو





4- کریستیانو رونالدو( منچستر یونایتد): 18,3 میلیون یورو





5- تیری آنری (بارسلونا): 17 میلیون یورو





6- کاکا (میلان): 15,1 میلیون یورو





7- زلاتان ابراهیموویچ: 14 میلیون یورو



8- وین رونی (منچستریونایتد): 13,5 میلیون یورو





9- فرانک لمپارد (چلسی): 13 میلیون یورو





10- جان تری (چلسی): 11,7 میلیون یورو



javahermarket