سرمربي اسكاتلندي و البته تمام نشدني شياطين سرخ به هواداران. . . . . .
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 

 

سرمربي اسكاتلندي و البته تمام نشدني شياطين سرخ به هواداران متعصب اين تيم وعده داد كه بارسلونا را در فينال ليگ قهرمانان اروپا شكست دهند.

 

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، الكس فرگوسن درباره‌ي بازي با بارسلونا در ديدار پاياني ليگ قهرمانان اروپا عنوان كرد: صحبت‌هاي زيادي وجود دارد كه بارسلونا تيمي بسيار قوي است و اين تيم را نمي توان شكست داد و حرف‌هايي از اين دست. بيخودي روي اين مسائل شرط بندي نكنيد. بارسلونا را در ويمبلي شكست مي دهيم و به تمام اين حرف و حديث‌ها پايان مي دهيم.

 

فرگوسن ادامه داد: بارسلونا تيم بسيار خوبي است و بازيكنان جوان و فوق العاده آماده‌اي دارد. شرايط بارسلونا را كاملا مي دانم و به خوبي آگاهي دارم كه مقابل تيمي " وحشتناك" به ميدان مي رويم. اما مگر قرار است زماني تيمي با حريف سخت روبرو مي شود، بترسد و كنار بكشد؟ ما اين ظرفيت را داريم كه در ديدار پاياني عملكرد خوبي داشته باشيم.

 

سرمربي شياطين سرخ كه به اندازه‌ي عمر يك جوان هوادار منچستريونايتد روي نيمكت اين تيم نشسته است! همچنين گفت: فكر مي كنم كار من اين باشد كه بازيكنان را براي اين بازي گرسنه و حريص نگه دارم و معتقدم مي توانم اين كار را انجام دهم. تمام تلاشم را انجام مي دهم تا بتوانم تيم را با بهترين تركيب به ميدان بفرستم.

 

فرگوسن در پايان در پاسخ به اين سوال كه آيا اين منچستريونايتد بهترين تيم‌ سال‌هاي اخير بوده يا خير، گفت: نمي دانم اين تيم در چه رده‌اي قرار مي گيرد. در سال‌هاي 1994 و 1999 هم تيم‌هاي بسيار خوبي داشتيم. كيفيت مطلوبي ارائه داده‌ايم.

javahermarket



تماس تلفني كي‌روش با مرفاوي حضور 6 بازيكن از مس در اردوي جديد تيم ملي
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 

كارلوس كي‌روش در تماس با صمد مروفاوي از عملكرد مس كرمان تمجيد كرد.

به گزارش ايسنا و به نقل از سايت باشگاه مس كرمان، سرمربي تيم ملي در گفتگويي تلفني با سرمربي مس کرمان در زمينه تيم ملي و وضعيت فني تيم و بازيکنان تيم صنعت مس کرمان بحث و تبادل نظر کرد.

کي‌روش در اين تماس تلفني ضمن تمجيد از بازي مس کرمان، عملکرد تيمي و تاکتيکي مس را يکي از دو فوتبال برتر ليگ در کنار ذوب آهن اصفهان ذکر کرده و نسبت به بهره گيري از بازيکنان جوان اين تيم با سرمربي مس تبادل نظر کرد.

سرمربي تيم ملي با اطلاعات دقيقي که از بازيکنان در پستهاي مختلف ارايه داد، نشان داد که به دقت بازي تيم ها را مورد آناليز قرار داده است. كي‌روش همچنين از حضور احتمالي 6 نفر از مس در جديدترين فهرست بازيكنان تيم ملي خبر داد.

صمد مرفاوي در اين گفتگو ضمن تشکر از لطف و توجه سرمربي تيم ملي، قول هرگونه همکاري با سرمربي تيم ملي در مسير تشکيل يک تيم ملي قدرتمند را داد.

 


javahermarket



استقلال آناليز فني النصر را در اختيار ذوب آهن قرار مي‌دهد
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

تيم فوتبال النصر عربستان در مرحله دوم ليگ قهرمانان آسيا به مصاف تيم ذوب آهن ايران خواهد رفت.

به گزارش ايسنا،‌ باشگاه استقلال اعلام كرد، ‌در راستاي منافع ملي کشورمان و جهت سهولت صعود ديگر نماينده ايران به مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا، آناليز فني نماينده عربستان را که توسط کادر فني تيم تهيه گشته بود را در اختيار مسئولين باشگاه ذوب آهن ايران قرار مي‌دهد.

 

 

javahermarket



فهرست ده نفر از پردرآمدترین بازیکنان دنیای فوتبال :
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

- دیوید بکام (میلان): 32,4 میلیون یورو



2- لیونل مسی (بارسلونا): 28,6 میلیون یورو





3- رونالدینیو (میلان): 19,6 میلیون یورو





4- کریستیانو رونالدو( منچستر یونایتد): 18,3 میلیون یورو





5- تیری آنری (بارسلونا): 17 میلیون یورو





6- کاکا (میلان): 15,1 میلیون یورو





7- زلاتان ابراهیموویچ: 14 میلیون یورو



8- وین رونی (منچستریونایتد): 13,5 میلیون یورو





9- فرانک لمپارد (چلسی): 13 میلیون یورو





10- جان تری (چلسی): 11,7 میلیون یورو



javahermarket



"مانوئل نویر" به تیم فوتبال بایرن مونیخ پیوست.
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 

 

دروازه‌بان ملی پوش تیم فوتبال شالکه با قراردادی به ارزش 25 میلیون یورو به عضویت تیم فوتبال بایرن مونیخ درآمد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مانوئل نویر با قراردادی به ارزش 25 میلیون یورو و برای چهار سال پیراهن بایرن مونیخ را برتن خواهد کرد.

سایت خبری کیکر اعلام کرد، باشگاه بایرن مونیخ برای عقد قرارداد با نویر 18 میلیون یورو به باشگاه شالکه پرداخت خواهد کرد. هفت میلیون یورو باقیمانده قرارداد نویر در صورت قهرمانی بایرن مونیخ در بوندس‌لیگا و لیگ قهرمانان به باشگاه شالکه پرداخت خواهد شد.

قهرمانی در بوندس‌لیگا سه میلیون و موفقیت در لیگ قهرمانان چهار میلیون یورو برای بایرن مونیخ هزینه خواهد داشت که بابت باقیمانده قرارداد دروازه بان ملی پوش شالکه باید پرداخت کند.

مانوئل نویر پس از همراهی تیم فوتبال شالکه در هفته سی و چهارم بوندس‌لیگا و فینال جام حذفی باشگاه‌های آلمان از این تیم جدا شده و رسما به عضویت تیم بایرن مونیخ در می آید.

در عین حال روزنامه بیلد قرارداد مانوئل نویر با باشگاه بایرن مونیخ را چهارساله و مبلغ دستمزد وی را سالیانه 6 میلیون یورو اعلام کرده است.

javahermarket



با وجود ابراز علاقه مانچيني، ابراهيموويچ به منچسترسيتي نمي رود.
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 

 

مدير برنامه هاي زلاتان ابراهيموويچ نسبت به ابراز علاقه روبرتو مانچيني به اين مهاجم سوئدي واكنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، سرمربي ايتاليايي منچسترسيتي به تازگي عنوان كرده بود، از حضور ايبرا در جمع "همشهري ها" استقبال مي كند. مينو رايولا هم در واكنش به اين موضوع عنوان كرد، موكلش همچنان در ايتاليا و در كنار قرمز و مشكي پوشان ماندگار است. او جا به جايي زلاتان و حضور او را در ليگ برتر ناشدني خواند.

او در اين باره به "راديو راديو" گفت: "فكر مي كنم، به خدمت گرفتن او كار آساني نبوده و حتي ناشدني باشد. در فوتبال هر چيزي بهايي دارد. ايبرا هم قصد ندارد تيمش را تغيير دهد."

به گفته او مهاجم سال هاي پيش بارسلونا و اينتر به قابليت هاي روسونري باور داشته و با اين تيم هدف هاي بزرگي را در سر دارد: "او مي خواهد همچنان با ميلان پيشرفت كند. آنها تيم را سر و شكل خواهند داد كه در اروپا بر سر قهرماني مبارزه مي كند."

javahermarket



با اعلام نگراني از آمادگي ويا و تورس دل بوسكه: ماتادورها مسئوليتي دارند و بايد متحد بمانند؟؟؟؟
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 

 

سرمربي تيم ملي فوتبال اسپانيا نسبت به آمادگي فرناندو تورس و داويد ويا ابراز نگراني كرد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، تورس و ويا در چلسي و بارسلونا از آمادگي آرماني به دور هستند و همين موضوع باعث شده تا ويسنته دل بوسكه نگراني خود را از شرايط اين دو مهاجم اعلام كند. اين دو در هفته هاي اخير در گلزني ناكام بوده اند و روي هم رفته فصل ناموفقي را نيز پشت سر گذاشته اند.

ويا در 14 مسابقه اخير آبي - اناري ها تنها يك بار گلزني كرده است و تورس هم پس از آن كه در ژانويه گذشته آنفيلد را به سوي استمفورد بريج ترك كرد تا كنون تنها يك بار توانسته است دروازه حريفان آبي هاي لندن را باز كند. اين در حالي است كه هر دوي آنها در تيم ملي اسپانيا مهره هاي بااهميتي شمرده مي شوند. از همين رو جاي تعجب نيست كه دل بوسكه از وضعيت آنها ناراحت باشد.

سرمربي سابق رئال مادريد درباره زوج خط حمله تيم ملي فوتبال اسپانيا گفت: "نگران هستم اگر چه هر دوي آنها در تيم جايگاهشان را خواهند داشت."

دل بوسكه درباره درگيري هاي اخير ميان بازيكنان تيم هاي بارسلونا و رئال مادريد و تاثير احتمالي اين رفتارها در تيم ملي اسپانيا هم عنوان كرد: "اميدوارم مشكلي پيش نيايد. بازيكنان مسئوليتي دارند و بايد متحد بمانند. اميدوارم آنها اين گونه نشان بدهند."

javahermarket



نادال: رئال مادرید می تواند به لیگ قهرمانان باز گردد
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 

 

به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از آ.اس، رافائل نادال که رویایش عبور رئال مادرید از سد بارسا و حضور در فینال لیگ قهرمانان است، درباره بازی برگشت تیم محبوبش در ورزشگاه نیوکمپ مقابل بارسلونا گفت: اگرچه کار دشواری می باشد اما در فوتبال ممکن است هر اتفاقی رخ دهد. با نگاه به بازی برگشت متوجه می شویم که وضعیت رئال زیاد مثبت نیست. وقتی شما در خانه با دو گل شکست می خورید بازگشت دشوار می شود اما در ورزش هر چیزی ممکن است.



نادال 24 ساله در مورد اتفاقات رخ داده در بازی رفت، اظهار داشت: آن اتفاقات نه برای دو تیم و نه برای هواداران که آن تصاویر را دیدند، اصلا خوب نبود. بهترین چیز این بود که همه چیز طبیعی و بی سر و صدا تمام می شد. رقابت بین دو تیم خوب بود که در زمین ورزش می ماند.

javahermarket



آخرين تمرين پرسپوليس قبل از ديدار با مس برگزار شد.
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

آخرين تمرين پرسپوليس قبل از ديدار با مس از ساعت 11:30 امروز پشت درهاي بسته برگزار شد.
در اين تمرين بازيكنان پرسپوليس بيشتر به زدن شوت به دروازه و استفاده از توپ‌هاي بي‌هدف در محوطه جريمه پرداختند كه دايي تاكيد زيادي داشت بازيكنان بايد تمركز لازم را داشته باشند.

* تمرين امروز پشت درهاي بسته برگزار شد. حدود 50 هوادار پشت درهاي بسته حضور داشتند كه متعلق به تيم جوانان فوتسال علم و ادب قوچان بودند. آنها قصد داشتند با قرمزپوشان عكس يادگاري بگيرند و سرانجام موفق به اين كار شدند.

* حدود 10 ليدر هم حضور داشتند و از نزديك تمرين را تماشا كردند.

* غلامرضا رضايي و جلال اكبري غايب بودند.

* كري بازيكنان براي بازي امشب بين رئال مادريد و بارسلونا در نوع خود بسيار جالب بود.

* محمد نوري با دست آتل بسته شده حضور پيدا كرد اما به تمرين نپرداخت.

* محمد رضا فروتن و كامبيز ديرباز هنرپيشه فيلم اخراجي‌ها در تمرين امروز حضور داشتند. آنها برخورد گرمي با علي دايي داشتند و براي بازيكنان پرسپوليس در ديدارهاي آينده آرزوي موفقيت كردند.

* امشب قرار است جلسه‌اي بين دايي،‌ بازيكنان و كاشاني در هتل برگزار شود.
ديدار پرسپوليس و مس ساعت 20:15 فردا در ورزشگاه آزادي برگزار مي‌شود.

javahermarket



هافبك استقلال: منتظر لغزش سپاهان هستيم
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

كيانوش رحمتي روز  تصريح كرد: خوشبختانه با پيروزي پر گل برابر صنعت نفت خودمان را به رده دوم جدول ليگ برتر رسانديم و از اين به بعد تمام تمركزمان روي كسب 9 امتياز باقي مانده است و در همين حال منتظر لغزش صدرنشين مي مانيم.
وي افزود: سه ديدار دشوار پيش رو داريم، ولي اگر بازيكنان استقلال تمركز لازم را داشته باشند و در هر مسابقه منطقي بازي كنند، پيروز از ميدان خارج مي شوند.
هافبك استقلال يادآور شد: سپاهان هم به جز ديدار امروز با صبا، سه مسابقه حساس و دشوار دارد و اين موضوع مي تواند براي ما امتياز مثبتي باشد.
وي تاكيد كرد: با اين حال همانطور كه گفتم در مرحله اول توجهمان به بازيهاي خودمان است و نيم نگاهي هم به ديدارهاي سپاهان داريم.
رحمتي با اشاره به پيروزي تيم استقلال مقابل صنعت نفت تاكيد كرد: دقايق ابتدايي نيمه اول تمركز نداشتيم و بازي را بد شروع كرديم، اما خوشبختانه بازيكنان ما پس از چند دقيقه به خودشان آمدند و توانستند نتيجه را جبران كنند.
وي ادامه داد: چند مسابقه است كه استقلال زيبا بازي مي كند و كنترل مسابقه را در اختيار دارد، اما متاسفانه با وجود اين نتوانستيم برابر تراكتورسازي و پاختاكور پيروز شويم.
هافبك استقلال در خصوص حضور نداشتنش در تركيب اصلي برابر صنعت نفت گفت: مشكل خاصي نبود، برنامه هاي كادر فني به گونه اي بود كه در نيمه دوم به زمين آمدم و اعتراضي از اين بابت ندارم.
تيم فوتبال استقلال تهران با شكست صنعت نفت در چارچوب هفته سي و يكم ليگ برتر، خود را به مكان دوم جدول رده بندي رساند.

javahermarket



كي‌روش و همسرش زميني به اصفهان رفتند
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 

 

 

 

كارلوس كي‌روش پس از اينكه هفته گذشته براي تماشاي بازي پيكان و تراكتورسازي به قزوين رفته بود، امروز در دومين حضور خود در شهرستان به همراه همسرش و عباس ترابيان سرپرست تيم ملي راهي اصفهان شد.

نكته قابل توجه سفر زميني سرمربي تيم ملي است. پيش از اين شايعه شده بود كي‌روش از سفر هوايي در ايران مي ترسد اما ترابيان در گفت و گو با فارس اين شايعه را تكذيب كرده بود.
ديدار تيم هاي سپاهان و صباي قم ساعت 17 امروز در ورزشگاه فولادشهر برگزار مي شود.

javahermarket



شانس بالای کریمی برای بازی مقابل منچستر
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 
 
 
 
 
علی کریمی لژیونر ایرانی تیم شالکه برای نخستین بار در بازیهای بوندس لیگا در ترکیب تیمش قرار گرفت و حدود 28 دقیقه بازی کرد .

او در دقیقه 62جای ادو مهاجم دوم تیم شالکه را مقابل کایزرسلاترن گرفت و بازی قابل قبولی را به نمایش گذاشت. نکته مهم درباره حضور کریمی ترجیح داده شدنش به کاریستئاس مهاجم یونانی شالکه بود که با کریمی در ژانویه به گلزن کرشن آمده است. دراین زمان از بازی شالکه با یک گل از حریف عقب بود و کریمی برای افزایش توان تهاجمی تیم بجای ادو وارد زمین شد و در واقع به کاریستائاس که یک مهاجم با سابقه است ترجیح داده شد تا در کنار رائول گونزالس کارایی خط حمله را بالا ببرد.

 

به این ترتیب شانس او برای بازی مقابل منچستر یونایتد در بازی های رفت و برگشت لیگ قهرمانان بالاتر رفت و نشان داد اعتماد مربی اش را درتمرینات و دقایق اندکی که در زمین بوده جلب کرده است .

javahermarket



هونتلار: شالكه بايد از اشتباهات منچستر استفاده كند
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 

 

به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از روزنامه زوددويچه سايتونگ، كلاس يان هونتلار اظهار داشت: نقش بازيكنان مجرب و كليدي در تيم منچستر كاملا نمايان است. هم‌تيمي‌هاي من براي كسب موفقيت تمركز زيادي بر بازي با اين حريف بايد داشته باشند و بدنبال استفاده از خطاي احتمالي ستارگاني مثل فان‌درسار باشند.
وي افزود: در آخرين نقطه منچستر، ادوين فان‌درسار حاضر است. او يكي از چهره‌هاي با ثبات و كليدي رقيب است. از تجربه بسيار زيادي برخوردار است و كم دچار اشتباه مي‌شود. ولي بازيكنان شالكه كاملا بايد هوشيار باشند تا حتي از يك اشتباه جزيي او، نهايت استفاده را بعمل آورند.
مهاجم هلندي كه بخاطر مصدوميت پا از مدتي قبل، غايب بزرگ آبي‌‌پوشان است، باور دارد انجام بازي رفت در خانه و مقابل تماشاگران خودي،‌ در نهايت به ضرر يارانش نيست. او افزود: اين موضوع براي ما خيلي مهم نيست. فكر مي‌كنيم به اين صورت مي‌توانيم شروع خوبي در نبرد كلي با منچستري‌ها داشته باشيم. اگر بتوانيم از اين بازي خوب بهره‌برداري كنيم، ‌آنوقت براي بازي برگشت دراولدترافورد راحت‌تر مي‌توانيم برنامه‌ريزي كنيم.
او اضافه كرد: دوست ندارم بگويم چند درصد شانس برد داريم. اما اين را مي‌گويم كه تيم تحت هر شرايطي به بازي نهايي مي‌رسد
مصاف ياران مهاجم هلندي و رقباي منچستري مقارن ساعت 23:15 به وقت تهران در ورزشگاه ولتينز‌آره‌نا شهر گيلزن‌كرشن آغاز خواهد شد.

javahermarket



كاكا: به‌ خاطر ايزابلا مي‌بريم
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 

به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از رويترز، دختر كاكا روز گذشته در بيمارستان آلبرت انيشتين سائو پائولو به دنيا آمد و مادرش، كارولين نام او را پس از مشورت با كاكا، ايزابلا گذاشت.
كاكا كه پس از شنيدن خبر سالم بودن مادر و دختر بسيار خوشحال به نظر مي‌رسد به خاطر حساسيت دو ال كلاسيكودربي باقي مانده، در اسپانيا مي‌ماند اما با اجازه باشگاه خود بلافاصله پس از بازي برگشت برابر بارسلونا راهي برزيل خواهد شد تا در كنار همسر و دختر كوچكش باشد. وي بلافاصله پس از بازي رئال مادريد برابر والنسيا (شنبه شب) به سائوپائولو رفت ما با اولين پرواز به اسپانيا برگشت.
وي در اين خصوص گفت: به صورت اينترنتي با هم در ارتباط هستيم اما براي رسيدن به آنها لحظه شماري مي‌كنم. به خاطر ايزابلا مي‌بريم و با روحيه‌اي مضاعف راهي سائوپائولو خواهم شد.

javahermarket



زندگی نامه کریستیانو رونالدو
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 

کریستیانو رونالدو دوس سانتوس آویرا 5 فوریه سال 1985 درشهر فانچال کشور پرتغال به دنیا آمد.

او یکی از بهترین بازیکنان دنیا و یکی از بهترین استعدادهای امروز فوتبال است و فوتبالیست پرتغالی در رده حرفه‌ای است که در تیم‌های منچستریونایتد و ملی پرتغال بازی می‌کند.

نام رونالدو در کشور پرتغال نام رایجی نیست ولی پدر و مادرش به خاطر رونالد ریگان رییس‌جمهور آمریکا نام او را رونالدو گذاشتند. زیرا ریگان هنرپیشه مورد علاقه پدر رونالدو بود. او تاکید می‌کند این نامگذاری اصلا دلایل سیاسی نداشته است.

وی وقتی 3 ساله بود ضربه زدن به توپ را آغاز کرد. وقتی در 6 سالگی به مدرسه رفت دیگر علاقه‌اش به ورزش کاملا نمایان شده بود. او در آن زمان عاشق تیم بنفیکا بود و جالب است که بعدها به تیم رقیب آن یعنی اسپورتینگ پیوست.

در سال 1995 یعنی در 10 سالگی کریستیانو رونالدو کم‌کم در پرتغال کسب شهرت می‌کرد و آهسته آهسته نامی آشنا در ورزش فوتبال می‌شد. به طوری که دو تیم برتر شهر مادیرا در پی امضای قرارداد با او بودند.

 

کریس رونالدو با بازی در مسابقات زیر 17 سال یوفا برای تیم اسپورتینگ لیسبون مورد توجه سرپرست وقت تیم لیورپول قرار گرفت. در آن زمان او تنها 16 سال داشت و به همین خاطر لیورپول از خرید او صرف نظر کرد ولی همین موضوع سبب شد مورد توجه سرالکس فرگوسن قرار بگیرد.

در تابستان 2003 او در بازی برابر تیم منچستریونایتد به خوبی توانایی‌های خود را در معرض تماشا قرارداد و نشان داد که می‌تواند در دو جناح بازی کند.

پس از بازی، اعضای تیم منچستریونایتد همگی از یک استعداد درخشان سخن می‌گفتند. آنها معتقد بودند بهتر است در آینده در کنار این جوان باشند تا مقابل او در منچستر یونایتد.

فرگوسن این جوان را می‌خواست. او می‌خواست از رونالدو به جای دیوید بکام که به تازگی به رئال مادرید پیوسته بود بهره ببرد و بدین ترتیب کریستیانو با قیمت 24 میلیون و 12 هزار پوند رهسپار تیم منچستریونایتد شد.

رونالدو در ابتدا با پیراهن شماره 7 ظاهر شد ولی با وجود تمام مهارت‌ها و حمله‌هایش دوست نداشت تحت فشار انتظارات مردم باشد. انتظاراتی که از شماره پیراهن او نشات می‌گرفت. او ترجیح می‌داد پیراهن شماره 27 را بپوشد زیرا در اسپورتینگ نیز همین شماره را می‌پوشید.

رونالدو همیشه متهم به خودخواه بودن و تکروی است، با این وجود فرگوسن تمام حیثیت کاری خود را روی او گذاشته و مجددا با او قراردادی تا پایان سال 2010 به امضا رساند.

کریستیانو رونالدو در سال 2005 به بازیکن جوان ویژه فیلیپو معروف شد و از سوی فیفا بیستمین بازیکن برتر تاریخ فوتبال لقب گرفت. او با وجود اخلاق تندش محبوب طرفداران منچستریونایتد باقی ماند. به همین خاطر دوست ندارد هرگز تیم منچستریونایتد را ترک کند. او در بازی‌های جام‌جهانی اولین گل خود را با ضربه پنالتی به تیم ملی ایران زد.

 

پدر رونالدو که دینیس آویرا نام داشت هفتم سپتامبر 2005 و در زمان بازی‌های مقدماتی جام‌جهانی از دنیا رفت. رونالدو چند ساعت پس از شنیدن این خبر مجبور بود برابر تیم روسیه بازی کند و این برای او بسیار سخت بود ولی می‌دانست امکان ندارد در بازی غایب باشد. پس از بازی، سرالکس فرگوسن، رونالدو را مشایعت کرد و به کشورش فرستاد.

پس از حضور کریستیانو در تیم ملی کشور پرتغال و بازی مقابل تیم انگلیس در مسابقات جام‌جهانی آلمان، طرفداران تیم انگلیس به نشانه خشم خود شیشه‌های خانه گران‌قیمت کریستیانو را شکستند. رونالدو نیز از این عکس‌العمل غیرمنطقی مردم ناراحت شد و اعلام کرد منچستر را ترک می‌کند و آینده او در اسپانیاست.

سرالکس فرگوسن همیشه از کریستیانو رونالدو به عنوان یک بازیکن برتر نام می‌برد. او در یک مصاحبه مطبوعاتی در جواب به این سوال که آیا رونالدو بازیکن سال می‌شود یا نه، اظهار داشت: مطمئنم نام او در لیست است. او 21 سال دارد و به نظر من بهتر از این هم می‌شود. او به بلوغ لازم رسیده و امیدوارم بازیکنان جوان ما مثل او خود را نشان دهند.

javahermarket