حبيب كاشاني: پرسپوليس از بقيه تيمها عقب نيست بازيكنان بزرگ تمايل به حضور در پرسپوليس دارند مشكلي با
حبيب كاشاني: پرسپوليس از بقيه تيمها عقب نيست بازيكنان بزرگ تمايل به حضور در پرسپوليس دارند مشكلي با
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، سرپرست باشگاه پرسپوليس پس از انعقاد قرار داد يكساله با علي كريمي در سالن اجتماعات باشگاه پرسپوليس پاسخگوي خبرنگاران شد. او در آغاز صحبت‌هايش گفت: از كريمي تشكر مي‌كنم كه يك بار ديگر به خانه خود بازگشت. امروز جلسه خيلي خوب و دوستانه‌اي با كريمي داشتيم و درباره مسايل زيادي صحبت كرديم. البته صحبت‌هاي ما درباره قرار داد كمتر از ‌10 دقيقه طول كشيد و از آنجايي كه مدت زيادي بود همديگر را نديده بوديم درباره مسايل روز فوتبال با يكديگر صحبت كرديم به همين خاطر جلسه‌مان كمي طولاني شد.

 

كاشاني ادامه داد: به مدت يكسال در خدمت كريمي خواهيم بود و اميدوارم كه او ساليان سال براي پرسپوليس بازي كند و مفيد واقع شود.

 

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا قبلا با كريمي توافق كرده بوديد يا امروز توافقات نهايي را انجام داده‌ايد، گفت: قبلا تنها به صورت تلفني با هم صحبت كرده بوديم و در جلسه امروز توافقات نهايي را انجام داديم.

 

كاشاني درادامه در پاسخ به اين سوال كه قبول داريد پرسپوليس نسبت به تيم‌هاي ديگر هم اكنون وضعيت خوبي ندارد و تا مشخص شدن سرمربي اين تيم كمي از بقيه عقب مي‌مانيد، گفت: من با اين مساله موافق نيستم و معتقدم كه پرسپوليس شرايط خوبي دارد. اين تيم، تيمي است كه دو سال پشت سر هم قهرمان جام حذفي شده و در حال حاضر بازيكنان بزرگي تمايل دارند كه با پرسپوليس همكاري كنند و از آنجا كه ما بايد امسال در ليگ قهرمانان آسيا هم حضور داشته باشيم نياز است كه بازيكنان بزرگي به ما اضافه شوند.

 

سرپرست پرسپوليس درباره آخرين وضعيت انتخاب سرمربي اين تيم براي فصل بعد هم گفت: اولويت اول ما انتخاب سرمربي است، شايد اين سوال پيش بيايد كه چگونه وقتي سرمربي انتخاب نشده علي كريمي با پرسپوليس قرار داد مي‌بندد. اما از ميان سه گزينه‌اي كه به باشگاه برنامه خود را ارائه داده‌اند، علي كريمي به عنوان نخستين اولويت آن‌ها مطرح شده بود و ما به همين خاطر كريمي را جذب كرديم. سعي كرديم در اين مقطع زماني پالس مثبتي به هواداران بدهيم كه احساس نگراني نكنند.

 

كاشاني در پاسخ به اين سوال كه آيا اعضاي كميته فني پرسپوليس انتخاب شده‌اند يا خير؟ گفت: هنوز انتخاب نشده‌اند اما مطمئنا از افراد صاحب نظر و استخوان خرد كرده، مشورت مي‌گيريم.

 

سرپرست پرسپوليس همچنين درباره جذب بازيكنان بزرگ و قديمي پرسپوليس پس از آمدن كريمي هم گفت: ما بنا به نياز كادر فني بازيكن جذب مي‌كنيم. پرسپوليس خانه همه پيشكسوتان و بازيكنان قديمي است كه جواني‌شان را در اين تيم گذاشته‌اند. ما دوست داريم كه آن بازيكنان به پرسپوليس بيايند اما به من مي‌گويند چرا از همه پيشكسوتان پرسپوليس استفاده نمي‌كنيد. ما در مجموع پنج تيم در باشگاه داريم كه روي هم رفته مي‌توانيم از ‌30 نفر از اين افراد استفاده كنيم، در حالي كه باشگاه پرسپوليس ‌350 نفر پيشكسوت دارد و نمي‌توانيم از همه آن‌ها استفاده كنيم.

 

سرپرست پرسپوليس درباره اين موضوع كه هزينه‌ي سرخپوشان در اين فصل از كجا تامين مي‌شود؟ گفت: سال پيش ما با سازمان تربيت بدني توافق كرديم كه از ‌10 ميليارد ‌6 ميليارد را بدهد و مابقي را خودمان پرداخت كنيم. سازمان تاكنون ‌4،5 ميليارد به ما داده و ‌1،5 ميليارد باقي‌مانده كه قرار است طبق دستور رييس جمهور ‌1،5 ميليارد باقي‌مانده از محل وزارت راه هم به ما و هم به استقلال پرداخت شود. اميدوارم مثل فصل گذشته هيچ كمبودي در مسايل مالي نداشته باشيم. ما در فصل قبل هم سعي كرديم هيچ مشكلي در اين باره به وجود نيايد و ديديد كه براي دو بازي آخر هفت ميليون به بازيكنان پاداش داديم و تاكنون ‌70 تا ‌75 درصد قرار داد همه بازيكنان نيز پرداخت شده است.

 

حبيب كاشاني در پاسخ به اين سوال كه آيا براي انتخاب سرمربي پرسپوليس با علي كريمي هم مشورت كرديد؟ گفت: خير. من حق خودم مي‌دانم كه درباره اين موضوع با پيشكسوتان مشورت كنم. سعي مي‌كنيم در اسرع وقت كار انتخاب سرمربي را انجام دهيم و در دو، سه روز گذشته هم تا پاسي از شب با پيشكسوتان و كارشناسان صحبت كرديم.

 

سرپرست پرسپوليس در پاسخ به اين سوال كه اين شايعه شنيده مي‌شود كه با آمدن سجادي به وزارت ورزش و جوانان و اختلافي كه با شما دارد، مديريت پرسپوليس هم تغيير مي‌كند با خنده گفت: چه كسي مي‌گويد كه من با سجادي مشكل دارم. سجادي از شخصيت‌هاي تحصيلكرده اين ورزش است ولي قرار نيست كه باشگاه پرسپوليس با آمدن وزير جديد يا رييس سازمان جديد دستخوش تغيير شود. اميدوارم هر كسي كه مي‌آيد فقط به پرسپوليس كمك كند، چرا كه اين تيم مال مردم است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: