كريم انصاري فرد در گفت و گو با ايسنا: 10 روز ديگر تكليف ماندنم در ايران مشخص مي‌شود
كريم انصاري فرد در گفت و گو با ايسنا: 10 روز ديگر تكليف ماندنم در ايران مشخص مي‌شود
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->


 

مهاجم تيم ملي اميد گفت: 10 روز ديگر تكليف حضورم در ايران مشخص مي‌شود.

 

كريم انصاري فرد در گفت و گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره ديدار تداركاتي دو تيم ملي فوتبال اميد ايران و سوريه اظهار كرد: بازيكنان ما فوتبال خوبي به نمايش گذاشتند و نشان دادن مي‌توانند از اين هم بهتر شوند، چرا كه ما هر چه به پايان بازي نزديك‌تر مي‌شديم، تيم ايران بهتر و منسجم‌تر بازي مي‌كرد. اين بازيكنان انگيزه زيادي براي از پيش روي برداشتن حريفان و صعود به المپيك لندن دارند.

 

وي افزود: سوريه حريف تداركاتي خوبي با خصوصيات كامل بازي تيم‌هاي عربي براي تيم اميد ايران پيش از بازي با عراق بود. ما كار آساني مقابل عراق نداريم و اميدواريم در اربيل نتيجه‌ خوبي بگيريم. ما بايد با تمام تمركز به مصاف عراق برويم تا بهترين نتيجه‌ را بگيريم.

 

انصاري فرد درباره حل شدن خروجش از كشور گفت: مساله دانشگاه من و انجام يكسري امور اداري در حال انجام است و تا پيش از اعزام به عراق مشكلم حل خواهد شد.

 

وي درباره تيم باشگاهي فصل آينده‌اش و اين كه آيا ممكن است در ليگ يازدهم براي پرسپوليس بازي كند، گفت: از خارج از كشور پيشنهاد دارم كه تكليف آن 10 روز ديگر مشخص مي‌شود. اگر در ايران نباشم به پيشنهاد‌هاي داخلي فكر مي‌كنم. نمي گويم پرسپوليس بلكه مي‌گويم پنج شش پيشنهاد خوب داخلي دارم كه در صورت ماندن در كشورم يكي از آن‌ها را انتخاب مي‌كنم.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: