ابراهیم‌زاده فعلا گزینه سپاهان نیست/ هدفمان بستن تیمی قدرتمند است
ابراهیم‌زاده فعلا گزینه سپاهان نیست/ هدفمان بستن تیمی قدرتمند است
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 

 

رئیس هیئت مدیره باشگاه‌سپاهان ابراهیم‌زاده را در حال حاضر گزینه سرمربیگری تیم فوتبال این‌باشگاه ندانست و گفت: در صورت به‌توافق نرسیدن با قلعه‌نویی و باشگاه ذوب‌آهن با ابراهیم‌زاده، با این مربی وارد مذاکره می‌شویم.

غلامحسین حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد آخرین وضعیت حضور امیر قلعه‌نویی در تیم فوتبال این باشگاه ضمن بیان مطلب فوق گفت: عصر روز شنبه هم مذاکره تلفنی با قلعه‌نویی داشتیم و قرار است طی امروز یا فردا ایشان جواب نهایی خود را در خصوص همکاری با تیم سپاهان اصفهان مطرح کنند ولی هنوز نمی‌توان قطعا از جدایی قلعه‌نویی از سپاهان صحبت کرد.

وی با بیان اینکه به قلعه‌‍نویی گفتیم مشکل مالی برای جذب بازیکنان نداریم اما می‌خواهیم قانون سقف قراردادها را رعایت کنیم، اظهار داشت: یک‌‍سری محدودیت‌هایی در این فصل وجود دارد که موضوعی عمومی است، به فدراسیون فوتبال اعلام کردیم اگر ما قانون را رعایت می‌کنیم، نباید باشگاه دیگری تخلف کند تا در این بحث باشگاه و تیم فوتبال سپاهان متضرر شود.

رئیس هیئت مدیره باشگاه ‌سپاهان با تاکید بر اینکه اگر فدراسیون می‌خواهد دستورالعملش به نحو احسن اجرایی شود، باید قوانین نظارتی شایسته‌ای را هم برای آن در نظر بگیرد، در مورد اینکه آیا منصور ابراهیم زاده هم جزو گزینه‌های هدایت این باشگاه قرار دارد، افزود: ایشان سرمربی تیم هم استانی ما هستند، اگر هم جزو گزینه‌های ما باشند به علت اینکه هنوز وضعیت‌شان با تیم ذو‌ب‌آهن مشخص نیست، فعلا با ایشان مذاکره نمی‌کنیم.

حسینی با بیان اینکه دو سه گزینه دیگر هم در فهرست نفرات ما قرار دارند، اضافه کرد: البته روز شنبه با براتی مدیرعامل شرکت ذوب‌آهن صحبت کردم و به ایشان گفتم اگر با ابراهیم‌زاده به توافق نرسیدید، نامش را در بین گزینه‌های هدایت تیم سپاهان قرار دهیم که به من گفتند هنوز این مربی، گزینه اصلی هدایت ذوب‌آهن است. البته اگر ایشان مربی آزاد شدند و تا آن زمان هم قلعه‌نویی سرمربی ما نشده بود، با وی وارد مذاکره می‌شویم.

وی در مورد جدایی چندین بازیکن ستاره از تیم سپاهان تاکید کرد: اخباری که در رسانه‌ها مطرح می‌شود، قطعی نیست زیرا ما هم مذاکرات‌مان را با نفرات مطرح تیم آغاز و قصد داریم آنها را حفظ کنیم. پس از تمدید قرارداد نویدکیا، طی امروز و فردا با یکی دو بازیکن پرطرفدار تیم هم قرارداد می‌بندیم که نفرات کلیدی برای تیم بوده و هر مربی دوست دارد، با آنها کار کنند.

رئیس هیئت مدیره باشگاه ‌سپاهان در پایان با بیان اینکه در 3-2 روز نخست نگران وضعیت تیم بودیم اما فعلا این نگرانی‌ها برطرف شده، گفت: گزینه‌های خوبی مدنظرمان است و در حال حاضر با بازیکنان مطرح و مدنظرمان بصورت حضوری یا تلفنی مذاکره می‌کنیم و هدفمان این است تیم قدرتمندی در عرصه آسیا را ببندیم تا باعث شادی هواداران شویم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: