يك جام و چهار مدعي؛ استقلال در شمال، پرسپوليس در جنوب
يك جام و چهار مدعي؛ استقلال در شمال، پرسپوليس در جنوب
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 

 

به گزارش اخبار ورزشی ، رقابت‌هاي جام حذفي از سال 1355 آغاز شد و ملوان انزلي اولين قهرمان اين مسابقات بود. تيمي كه به متخصص جام حذفي معروف شده است. اين تيم به همراه استقلال، پرسپوليس و فولاد خوزستان به دنبال جام قهرماني بيست و چهارمين دوره اين مسابقات هستند.

نگاهي به دو ديدار نيمه نهايي جام حذفي كه فردا (پنج‌شنبه) برگزار مي‌شود مي‌اندازيم:

*فولاد خوزستان - پرسپوليس؛ خطرناك‌ترين خط حمله برابر سرخپوشان با انگيزه

فولاد خوزستان اگرچه در ليگ برتر در رده ششم جدول و دو پله پايين‌تر از پرسپوليس ايستاد اما اين تيم خطرناك‌ترين خط حمله ليگ دهم را در اختيار دارد. فولادي‌ها 58 گل زدند و حتي از سپاهان قهرمان دو گل بيشتر به ثمر رساندند. همين آمار نشانگر كار سخت پرسپوليس در اهواز است.

رضا نوروزي آقاي گل ليگ هم در فولاد است. با اين حال اين تيم در ليگ برتر برابر پرسپوليس شكست خورده تا حبيب كاشاني سرپرست باشگاه پرسپوليس بگويد دايي راه بردن مجيد جلالي را بلد است. كاشاني با اين جمله ظاهرا مي‌خواست هم به تيمش روحيه بدهد و هم رابطه تيره و تار شده‌اش با علي دايي را بهبود ببخشد.

علي دايي فصل گذشته توانست با پرسپوليس در جام حذفي قهرمان شود و امسال هم مي‌خواهد از اين عنوان قهرماني دفاع كند تا قولي كه به طرفداران پرسپوليس داده عملي شود و يك جام قهرماني به آنها تقديم كند. فولاد تاكنون در جام حذفي قهرمان نشده اما سرخپوشان كه در اين دوره هم بسيار با انگيزه هستند تاكنون چهار عنوان قهرماني در جام حذفي دارند و مي‌خواهند پنجمين قهرماني خود را هم جشن بگيرند تا از اين نظر هم با ركورد استقلال رقيب ديرينه خود برابري كنند.

* ملوان انزلي - استقلال؛ نبرد پرافتخارترين و متخصص جام حذفي در انزلي

ملوان انزلي در ليگ برتر برابر استقلال شكست خورد تا فرهاد پورغلامي سرمربي اين تيم وعده بدهد كه در جام حذفي منتظر استقلال است. ملوان مي‌خواهد در انزلي و در حضور تماشاگران خود‌ آبي‌پوشان تهراني را شكست دهد و فيناليست شود.
در آن سوي ميدان استقلال حضور دارد كه با پنج عنوان قهرماني پرافتخارترين تيم جام حذفي است. آبي‌پوشان تهراني كار سختي در انزلي برابر ملوان دارند اما مي‌خواهند به طرفدارانشان يك جام قهرماني هديه كنند. ملواني كه با كسب رتبه هشتم جدول ليگ به نوعي شگفتي ساز مسابقات شد متخصص جام حذفي است و تاكنون شش بار به فينال اين مسابقات رسيده اما فقط سه عنوان قهرماني دارد.

برنامه بازي‌ها و اسامي داوران به شرح زير است:

پنجشنبه 12 خرداد
ملوان بندرانزلي – استقلال تهران – ساعت 17 – تختي انزلي
يدالله جهانبازي-حسن كامراني فر-رضا سخندان-محمد رضا اكبريان-ناظر: مسعود عنايت

فولاد خوزستان – پرسپوليس – ساعت 19:45 – تختي اهواز
سعيد مظفري زاده –حيدر شكور-عليرضا كهوري-تورج حق وردي –ناظر: مسعود فلاح



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: