نكونام پس از تمديد قرارداد با اساسونا: حالا يك پامپلونايي هستم از ايـران هـم پيشنهـاد داشتـم اينجا ه
نكونام پس از تمديد قرارداد با اساسونا: حالا يك پامپلونايي هستم از ايـران هـم پيشنهـاد داشتـم اينجا ه
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 

جواد نكونام پس از عقد قرار داد جديد با اساسونا گفت: من در اينجا همه چيز دارم و مي خواهم به كارم ادامه دهم.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، هافبك 30 ساله و ملي پوش تيم فوتبال اساسونا پس از اين كه به همراه هم بازي ايراني خود ، مسعود شجاعي ، قرارداد خود را تا دو سال ديگر با اساسونا تمديد كردند، در گفت و گو‌يي اظهار كرد: به غير از اسپانيا از كشورهاي ديگر و همچنين از ايران نيز پيشنهاد داشتم.

نكونام ادامه داد: خانواده‌ من دوست داشتند كه من به ايران بر گردم، اما وقتي پدر و مادرم به پامپلونا آمدند و زندگي من را در اينجا ديدند، از تصميم من خيلي خوشحال شدند. من در اين شهر خيلي خوشحالم ، اينجا همه چيز دارم و مي خواهم به كار خود در اوساسونا ادامه دهم، فكر مي‌كنم تا پايان زندگي ورزشي‌ام در اساسونا بمانم. خوشبختانه ما مي‌توانيم چندين سال در كنار هم از فوتبال كردن لذت ببريم.

هافبك ايراني اساسونا با بيان اين كه حمايت همه جانبه هواداران از اين تيم باعث شده كه قرار دادش را براي دو سال ديگر تمديد كند، افزود: هيچ باشگاهي در اسپانيا يك باشگاه تفريحي نيست، اين بسيار عالي است كه وقتي ما به حمايت تماشاگران نياز داريم آن‌ها ما را مورد حمايت خود قرار مي‌دهند. در چند بازي آخر حمايت آن‌ها باور نكردني بود و از آنجا كه ما به امتياز آن بازي‌ها نياز داشتيم، هواداران از همه بازيكنان حمايت كامل كردند.

نكونام با اشاره به اين كه انتخاب اولش هميشه اساسونا بوده ، گفت: بهترين دوست من به من گفت كه اساسونا مي‌تواند به يك باشگاه خاص همانند باشگاهي كه 10 سال در ايران در آن بازي كردم تبديل شود، فكر مي‌كنم اين موضوع اشتباه نيست و اساسونا مي‌تواند تا پايان زندگي ورزشي من تنها باشگاهم باشد.

نكونام همچنين با اشاره به پنج سال حضورش در اساسونا ، گفت: سال‌هاي اول حضورم در اين تيم دشوار بود، اما حالا همه چيز فرق مي‌كند. من بدون شك تا جايي كه مي‌توانم براي اساسونا بازي مي‌كنم. پول در زندگي همه چيز نيست. خيلي خوشحالم كه در اينجا هستم . من الان يك پامپلونايي هستم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: