نويدكيا: ببخشيد؛ به‌خاطر شرايط جسماني‌ام نمي‌توانم به تيم ملي بيايم:
نويدكيا: ببخشيد؛ به‌خاطر شرايط جسماني‌ام نمي‌توانم به تيم ملي بيايم:
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 

به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، خسرو والي زاده مدير رسانه اي تيم ملي فوتبال ايران گفت: محرم نويدکيا طي نامه اي از حضور در اردوي تيم ملي عذرخواهي کرد و کارلوس کي‌روش سرمربي تيم کشورمان دو بازيکن ديگر را به اردو دعوت کرد.

وي افزود: نويدکيا در نامه خود براي علي کفاشيان رييس فدراسيون فوتبال که رونوشت آن را براي عباس ترابيان سرپرست تيم ملي نيز ارسال کرده، ضمن تشکر از کي‌روش بابت دعوت او به تيم ملي نوشته: "در چند سال اخير بابت آسيب ديدگي هاي فراوان، جراحي هاي زيادي را انجام داده ام. لذا نظر به اينکه بازيکني که به اردوي تيم ملي دعوت مي شود بايد با تمام وجود و در صحت و سلامتي کامل در خدمت آن تيم باشد و اينجانب به جهت پزشکي و شرايط جسمي ام امکان حضور در تمرينات پرفشار را ندارم، لذا يکبار ديگر ضمن تشکر از آن مجموعه محترم و شخص جناب آقاي کي روش سرمربي محترم تيم ملي، مراتب عذرخواهي خودم را از حضور در تيم ملي اعلام و صميمانه از تمام وجودم آرزوي موفقيت و پيروزي براي تيم ملي کشورم را دارم. "

والي زاده ادامه داد: کارلوس کي‌روش نيز درپي دريافت اين نامه، اميد ابراهيمي ديگر بازيکن تيم سپاهان را به اردوي دوم تيم ملي که از روز سه شنبه تشکيل مي شود، دعوت کرد. همچنين روح الله عرب بازيکن صنعت نفت آبادان که در اردوي نخست حضور داشت براي اردوي دوم نيز دعوت شده است. بدين ترتيب جمع نفرات دعوت شده به اين مرحله از اردو به 27 بازيکن رسيد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: