با اعلام نگراني از آمادگي ويا و تورس دل بوسكه: ماتادورها مسئوليتي دارند و بايد متحد بمانند؟؟؟؟
با اعلام نگراني از آمادگي ويا و تورس دل بوسكه: ماتادورها مسئوليتي دارند و بايد متحد بمانند؟؟؟؟
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 

 

سرمربي تيم ملي فوتبال اسپانيا نسبت به آمادگي فرناندو تورس و داويد ويا ابراز نگراني كرد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، تورس و ويا در چلسي و بارسلونا از آمادگي آرماني به دور هستند و همين موضوع باعث شده تا ويسنته دل بوسكه نگراني خود را از شرايط اين دو مهاجم اعلام كند. اين دو در هفته هاي اخير در گلزني ناكام بوده اند و روي هم رفته فصل ناموفقي را نيز پشت سر گذاشته اند.

ويا در 14 مسابقه اخير آبي - اناري ها تنها يك بار گلزني كرده است و تورس هم پس از آن كه در ژانويه گذشته آنفيلد را به سوي استمفورد بريج ترك كرد تا كنون تنها يك بار توانسته است دروازه حريفان آبي هاي لندن را باز كند. اين در حالي است كه هر دوي آنها در تيم ملي اسپانيا مهره هاي بااهميتي شمرده مي شوند. از همين رو جاي تعجب نيست كه دل بوسكه از وضعيت آنها ناراحت باشد.

سرمربي سابق رئال مادريد درباره زوج خط حمله تيم ملي فوتبال اسپانيا گفت: "نگران هستم اگر چه هر دوي آنها در تيم جايگاهشان را خواهند داشت."

دل بوسكه درباره درگيري هاي اخير ميان بازيكنان تيم هاي بارسلونا و رئال مادريد و تاثير احتمالي اين رفتارها در تيم ملي اسپانيا هم عنوان كرد: "اميدوارم مشكلي پيش نيايد. بازيكنان مسئوليتي دارند و بايد متحد بمانند. اميدوارم آنها اين گونه نشان بدهند."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: