هافبك استقلال: منتظر لغزش سپاهان هستيم
هافبك استقلال: منتظر لغزش سپاهان هستيم
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

كيانوش رحمتي روز  تصريح كرد: خوشبختانه با پيروزي پر گل برابر صنعت نفت خودمان را به رده دوم جدول ليگ برتر رسانديم و از اين به بعد تمام تمركزمان روي كسب 9 امتياز باقي مانده است و در همين حال منتظر لغزش صدرنشين مي مانيم.
وي افزود: سه ديدار دشوار پيش رو داريم، ولي اگر بازيكنان استقلال تمركز لازم را داشته باشند و در هر مسابقه منطقي بازي كنند، پيروز از ميدان خارج مي شوند.
هافبك استقلال يادآور شد: سپاهان هم به جز ديدار امروز با صبا، سه مسابقه حساس و دشوار دارد و اين موضوع مي تواند براي ما امتياز مثبتي باشد.
وي تاكيد كرد: با اين حال همانطور كه گفتم در مرحله اول توجهمان به بازيهاي خودمان است و نيم نگاهي هم به ديدارهاي سپاهان داريم.
رحمتي با اشاره به پيروزي تيم استقلال مقابل صنعت نفت تاكيد كرد: دقايق ابتدايي نيمه اول تمركز نداشتيم و بازي را بد شروع كرديم، اما خوشبختانه بازيكنان ما پس از چند دقيقه به خودشان آمدند و توانستند نتيجه را جبران كنند.
وي ادامه داد: چند مسابقه است كه استقلال زيبا بازي مي كند و كنترل مسابقه را در اختيار دارد، اما متاسفانه با وجود اين نتوانستيم برابر تراكتورسازي و پاختاكور پيروز شويم.
هافبك استقلال در خصوص حضور نداشتنش در تركيب اصلي برابر صنعت نفت گفت: مشكل خاصي نبود، برنامه هاي كادر فني به گونه اي بود كه در نيمه دوم به زمين آمدم و اعتراضي از اين بابت ندارم.
تيم فوتبال استقلال تهران با شكست صنعت نفت در چارچوب هفته سي و يكم ليگ برتر، خود را به مكان دوم جدول رده بندي رساند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: