همه بازیکنان را گرفته‌ایم فقط مانده رونالدو/ حیدری بازیکن استقلال است؟؟؟؟؟
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

سرپرست باشگاه استقلال با مثبت ارزیابی کردن عملکرد خود و همکارانش در فصل نقل و انتقالات گفت: همه بازیکنانی که کادر فنی از باشگاه خواسته بود را جذب کرده‌ایم و فقط مانده رونالدو را هم به استقلال بیاوریم!

 

 

علی فتح الله زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان این مطلب افزود: خوشبختانه بازیکنان رفته رفته دور هم جمع می شوند و تمرینات ما روز به روز انسجام بیشتری پیدا می کند. اردوی کردان کرج هم با این هدف برپا شد که بازیکنان هرچه زودتر به هماهنگی برسند و مهیای آغاز قدرتمند در لیگ برتر شوند.

وی از اتخاذ تدابیری برای بستن تیمی قدرتمند در حد نام استقلال یاد کرد و گفت: یکی از دغدغه‌های ما داشتن ترکیبی قوی در داخل زمین و حتی روی نیمکت است. فردا جلسه‌ای در محل اردوی کردان با اعضای کادر فنی دارم تا با هماهنگی آنها بازیکنانی که نمی خواهند در استقلال بمانند را مشخص کنیم. آنچه مسلم است ما بیشتر از شش بازیکن لیگ برتری نمی توانیم جذب کنیم و باید پیش بینی لازم را به عمل آوریم تا در طول فصل با کمبود بازیکن مواجه نشویم.

سرپرست باشگاه استقلال در خصوص جدایی برخی بازیکنان از تیم گفت: اختلاف نظر بین بازیکن و سرمربی تیم امری طبیعی است اما باید به نظر و رای مربی احترام بگذاریم. مربی این حق را دارد تا نفرات مورد نیاز خود را انتخاب کند و به اینکه یک بازیکن را نخواسته و تمایلی به همکاری با او ندارد، نباید خرده بگیریم.

فتح الله زاده با اشاره به حضور آرش برهانی در تمرینات تیم استقلال در روز جاری گفت: برهانی با وجود حضور در تمرینات باید جریمه 55 میلیونی که باشگاه برای او در نظر گرفته است را پرداخت کند.

وی در خصوص تلاش باشگاه استقلال برای بازگردان خسرو حیدری به تیم فوتبال این باشگاه گفت: من از ابتدای فصل نقل و انتقالات گفتم و بازهم تاکید می کنم که خسرو حیدری بازیکن استقلال است اگر بتواند رضایتنامه‌اش را از باشگاه سپاهان بگیرد!

سرپرست باشگاه استقلال از تمایل این باشگاه برای عقد قرارداد با کریم انصاری‌فرد خبر داد و گفت: با این بازیکن مذاکرات خوبی داشته‌ایم اما به توافق نرسیدیم. با این حال گفتگوهای ما با انصاری‌فرد همچنان ادامه دارد، شاید در روزهای آینده به نتایج خوبی رسیدیم.

فتح الله زاده ضمن تاکید براینکه هواداران استقلال باید بدانند ره آورد سفر او به ژاپن آنقدر بوده که غیبت چند روزه‌اش در فصل نقل و انتقالات را پوشش دهد، افزود: در مدت زمان غیبت من کار گفتگو و مذاکره با بازیکنان مدنظر کادر فنی ادامه داشته و ما تمامی نفراتی که می خواستیم را به خدمت درآوردیم و فقط مانده رونالدو را هم به استقلال بیاوریم.

وی در خاتمه تصریح کرد: در حال حاضر تیم استقلال شرایط خوبی دارد و همه دنبال ساختن تیمی خوب برای فصل آینده هستیم.

javahermarket



درست میشود
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

درست میشود 

ما مشکل راعلت یابی خواهیم کرد

فوتبال ما نا باک است

مااغلب این جملات را از زبان مسئولین فوتبال کشور خود می شنویم

کملات کلیشه ای که معمولا بعد از هر باخت درباسخ به اعتراض مردمداده میشد وهیچوقت به آن عمل نمیکنیم.

آیا لیاقت فوتبال ایران این است که در ورزشگاه آزادی وباحضور مردم فوتبال دوست ایران ما از عراق 2گل دریافت کنیم وبعد ازآن همه تقصیر هارا به گردن دیگری بیندازیم وتوقع داریم به جام جهانی برویم .

مردم این مسئولینی که ادعا میکنند برای ما که تماشاچی فوتبال هستیم ارزش قائل هستند فقط به فکر بر کردن جیب خودشان هستند.

اگر فوتبال ما همین رویه را دنبال کند  کروش که به کنار ما با فرگوسن هم نتیچه نخواهیم گرفت.

مقصود کلی من این است که باید کل مسولئن فوتبال را برکنار کنیم  ودوباره بچینیم .

واقعا آقای ......تاکی می خواهددرجواب رسانه ها ومردم میخواهد بخندد ویا آقای ......تاکی می خواهد بگوید درست میشه.

تا کی قرار است بول مملکت را دور بریزیم آیا مردم راضی هستند وهزاران آیای دیگر

نوشته:حمید                            

.................................................... نظر فراموش نشه....................................... ............................................................................................................................................................................................................................................................................................

 

javahermarket



رحمتی برای امضا قرارداد با تیم استقلال به توافق رسید
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

http://www.xpatogh.com/wp-content/uploads/2011/06/241.jpg

 

 

به گزارش مهر،سیدمهدی رحمتی که فصل گذشته را درتیم فوتبال سپاهان سپری کرده بود و درسالهای اخیر دروازه بان اول تیم ملی فوتبال کشورمان بود، روزشنبه از طریق مدیربرنامه‌هایش با علی فتح الله زاده به گفتگو پرداخت و در نهایت طرفین برای عقد قراردادی یکساله به توافق رسیدند.

رحمتی که قبل از این به باشگاه پرسپولیس قرارداد یک میلیارد تومانی پیشنهاد کرده بود، در شرایطی با باشگاه استقلال به توافق رسیده است که هنوز مبلغ قرارداد وی اعلام نشده اما از سوی کمیته رسیدگی به تخلفات حرفه ای فدراسیون فوتبال به خاطر پیشنهاد رقم های بالا تذکر دریافت کرده بود.

نماینده رحمتی امروزمذاکرات نهایی را با مسئولان باشگاه استقلال انجام داد و در نهایت به توافق رسید تا فصل آینده را در تیم آبی پوش تهران سپری کند.

javahermarket



نصرتی:خوشحالم دوباره پرسپولیسی شدم
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 

 

محمد نصرتی پس ازعقد قرارداد با پرسپولیس در گفتگو با فارس اظهار داشت: بسیارخوشحالم که دوباره به پرسپولیس بازگشتم. من از این تیم خاطرات خوبی دارم و پس از صحبت‌هایی که امروز با کاشانی و استیلی داشتم به توافق رسیدم که یک سال درخدمت پرسپولیس باشم.

وی درپاسخ به این سؤال که چطور با داشتن قرارداد با استقلال راهی پرسپولیس شد، عنوان کرد: اولین نفری بودم که با استقلالی‌ها صحبت کردم و قرارداد داخلی بستم اما خود استقلالی‌ها بهتر می‌دانند که چرا من امروز این تصمیم را گرفتم.

نصرتی ادامه داد: امروز هم به باشگاه استقلال رفتم و با معاونان باشگاه و مظلومی صحبت کردم. آنها هم حق را به من دادند. البته مظلومی راحت این موضوع را نمی‌پذیرفت که جدا شوم اما وقتی به او گفتم به هیچ تعهدی عمل نشده حرفم را قبول کرد. من دست یا علی به فتح‌الله‌زاده داده بودم تا کار کنم اما این درست است که دو روز جواب تلفن‌هایم را ندهند؟ می‌توانستند جواب بدهند و بگویند پول نیست.

مدافع فصل گذشته تراکتورسازی خاطرنشان کرد: به دلیل مشکل شخصی و خانوادگی نمی‌خواستم این فصل در تبریز باشم. در تهران هم دو تیم بیشتر نبود. آن زمان شرایط پرسپولیس طوری نبود که بخواهم به این تیم بروم و در نتیجه با استقلال صحبت کردم. از طرف دیگر از این سو و آن سو می‌شنیدم که استقلال همزمان در حال مذاکره با یک مدافع وسط دیگر است، چنین چیزی می‌شود؟ به استقلالی‌ها گفته بودم باید به قولی که به من دادند پایبند باشند

 

نصرتی در پایان گفت: از شما می‌پرسم به عنوان یک بازیکن ملی‌پوش اگر جای من بودید چه کاری انجام می‌دادید؟ تصمیم گرفتم با پرسپولیسی‌ها که بعد از استقلال به من پیشنهاد دادند مذاکره کنم و خوشبختانه با این تیم به توافق رسیدم.

javahermarket



معيني با انتقاد از منصوريان: ما المپيک را در زمين بازي از دست داديم نه بيرون آن حضور کاميابي‌نيا حاص
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

به گزارش ايسنا و به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، سرپرست کميته تيم هاي ملي درباره نامه اي که در اسفند ماه به فدراسيون رسيده است، گفت: نامه اي که به فدراسيون فوتبال در اسفندماه رسيده و در آن کاميابي نيا محروم است در تاريخ ششم فروردين به کميته تيم هاي ملي اعلام شده بود، من به دليل يک سفر شخصي خارج از کشور بودم و بايد به دبير کميته تيم هاي ملي – مهدي خراطي تحويل داده مي شد که اين اتفاق افتاده و نامه به خراطي رسيده و مي بايست ايشان به سرپرست وقت تيم ملي اميد تحويل مي داد که اين امر محقق شده است.

 

 

وي ادامه داد: پس از مشکلي که براي تيم ملي نوجوانان در رقابت هاي ازبکستان پيش آمد و 8 بازيکن از آن تيم با مشکلات شرايط سني رو به رو شدند، در جلسه کميته فني تصويب شد سرپرست و مسئولين فني تيم همه امور اداري و فني را اعم از ثبت نام بازيکنان، تاريخ بازيها ، قرعه کشي، گروه بندي، رزرو بليت و هتل، زمان و محل تمرين و همچنين اخطارها و اخراج ها و خروجي بازيکنان و ديگر مسائل را زير نظر داشته باشند تا چنين اتفاقاتي نيافتد.

 

 

معيني درباره نامه فيفا گفت: نامه اخير فيفا هيچ اعلامي نکرده که ما 3 بر صفر بازي رفت را باختيم و فقط از ما توضيح خواسته که چرا کاميابي نيا 8 دقيقه در زمين بوده است. ضمن اينکه بايد دقت کرد حضور کاميابي نيا 2 اخطاره در بازي رفت مقابل عراق حاصل اشتباه گروهي کادر فني و سرپرستي تيم ملي اميد و همچنين ناظر بازي است. به اين نکته بايد توجه کرد که حتي سايت رسمي اي اف سي در اين باره اشتباه کرده است و به همين دليل بوده که آنها از ما توضيح خواستند تا مقصران شناخته شوند و براساس سطح تقصير در اين باره تصميم گيري شود. باز هم تاکيد مي کنم اين نامه هيچ نشانه اي دال بر 3 بر صفر شدن بازي رفت ندارد و بزرگترين اشتباهي که اتفاق افتاده اين بوده که به بازيکنان اعلام شده که نتيجه بازي رفت 3 بر صفر به سود تيم عراق اعلام شده است.

 

 

وي در ادامه با اشاره به مسائل فني بازي گفت: سوالي براي من پيش آمده اگر ما گل دوم را نمي خورديم و بازي در وقت 90 دقيقه يک بر صفر به سود تيم عراق به پايان مي رسيد وارد وقت اضافه نمي شديم؟ در حالي که اعلام شده بود بازي تنها در صورتي به وقت اضافه خواهد رفت که يک بر صفر به سود عراق به پايان برسد ؟ اين يعني اينکه بازي رفت را سه بر صفر باخته ايم؟ چرا بايد سرمربي تيم در حالي که شرايط اصلا اينگونه نيست بگويد بايد چهار گل بزنيم؟ به نظر من تيم ملي اميد از لحاظ فني در بازي برگشت مشکلات زيادي داشت. بايد بازيکنان در زمين نتيجه لازم را مي گرفتند و يا حداقل يک تساوي مي گرفتند تا در مجموع ديدار رفت و برگشت به مرحله بعد صعود مي کرديم. آن وقت هم اگر سه بر صفر بازنده مي شديم اگر اشکالي وجود داشت متوجه فدراسيون مي شد. متاسفانه ما نتوانستيم در زمين نتيجه بگيريم و وقتي نتوانيم در زمين بازي برتري فني مان را به رخ بکشيم اين فرافکني است که مشکلات فني تيم را بخواهيم با اشکالاتي در خارج از زمين، اشتباه فدراسيون، سرپرست و يا ديگران توجيه کنيم.

 

 

معيني ادامه داد: واقعا تيم ملي اميد براي صعود يک مساوي احتياج داشت و يک نکته مهم ديگر اين است که حتي با لحاظ کردن اينکه ما در عراق يک بر صفر پيروز شده ايم همين الان با نتيجه دو بر صفري که روز پنجشنبه بدست آمد حذف شديم. چرا کسي که به اين نکته دقت نمي کند . ما در زمين بازي المپيک لندن را از دست داديم نه بيرون از زمين. بهتر است اشکالات فني را بپذيريم. در رابطه با اشکال ايجاد شده درباره د و اخطاره شدن بازيکن و پيگيري مراحل، تعدادي از افراد در برخي کميته‌هاي فدراسيون مقصر هستند اما کادر فني تيم ملي اميد هم مقصر است.

 

 

وي در پايان گفت: منتظرم تا علي کفاشيان از سفر اصفهان بازگردد تا گزارشي از اين اتفاقات را براي تصميم گيري نهايي به ايشان ارائه کنيم.

javahermarket



  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 


 

پرویز مظلومی درگفتگو با مهر،ضمن بیان این مطلب افزود: خوشبختانه تیم استقلال شرایط خوبی دارد و با برنامه مهیای حضوری قدرتمند درمسابقات پیش رو می شویم. طی یک هفته گذشته چندین تمرین مختصر انجام دادیم تا ترکیب بازیکنان رفته رفته کامل شود و بازیکنان جدید و نفراتی که قرارداد خود را تمدید کرده‌اند به تمرینات اضافه شوند.

وی افزود: امیدوارم تمرینات امروز باحضور نفرات بیشتری برگزار شود.منتظربازیکنان هستم تا هرچه زودتر مراحل آماده سازی را از سرگیریم. قطعا هر بازیکنی از امروز درتمرینات شرکت نکند،جریمه خواهد شد، البته بازیکنانی که با ما قرارداد دارند و می بایست فصل آینده تیم را همراهی کنند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درخصوص چگونگی عقد قرارداد با آندرانیک تیموریان گفت: تیموریان یک هفته از ما فرصت خواسته تا با بررسی جوانب تصمیم گیری کند. بعد از این یک هفته درخصوص عقد قرارداد با تیموریان یا انتخاب بازیکنی دیگر به جای او تصمیم خواهیم گرفت.

مظلومی با تاکید براینکه حضور خسرو حیدری در تیم استقلال قطعی نشده است، در خصوص روند مذاکرات آبی پوشان با کریم انصاریفرد و سیدمهدی رحمتی گفت: امروز با مدیربرنامه‌های این دو بازیکن مذاکره کردیم. فکر می کنم این دو بازیکن به استقلال نزدیک هستند.

وی در ادامه ابرازامیدواری کرد تا هرچه زودتر پروند نقل و انتقالات استقلال بسته شود و اظهار داشت: امیدوارم آن دسته از بازیکنانی که می خواهیم را به خدمت درآوریم و بزودی تمرینات خود را به صورت جدید آغاز کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال همچنین ازحضور محمدرضا مولایی در این تیم خبر داد و گفت: مولایی سابقه خوبی دارد که اگر سوابق خوبی نداشت نمی توانست دو فصل در تیم پرسپولیس کار کند. تلاش ما بر این است که یک کادر فنی خوب را گردهم آوریم تا به اهدافی که مدنظر داریم، دست یابیم.

javahermarket



انصاري‌فرد با استقلال به توافق نرسيد???؟؟؟
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاري فارس، كريم انصاري فرد كه امروز مذاكرات جدي را با مسئولان باشگاه استقلال داشت با اين تيم به توافق نرسيد.
انصاري فرد در مذاكراتي كه با مديران استقلال داشت درخواست مبلغ مالي بالايي داشته و به همين دليل در نهايت اين مذاكره امروز نتيجه اي در بر نداشت.
كريم انصاري فرد از پرسپوليس هم پيشنهاد دارد.

javahermarket



جريمه نقدي براي پاس همدان و داماش گيلان
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

کميته انضباطي فدراسيون 2 راي خود را در خصوص تيمهاي متخلف صادرکرد.

به گزارش ايسنا به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، ديدار دو تيم داماش گيلان و مقاومت شهيد سپاسي از سري رقابتهاي ليگ دسته اول در حالي در رشت برگزار شد که 4 بازيکن تيم داماش گيلان از داور کارت زرد گرفته و دو بازيکن اخراج شدند. بر همين اساس تيم داماش به پرداخت 10 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد.

همچنين به دليل "توهين و فحاشي" تماشاگران به داوران، اين تيم به توبيخ کتبي در پرونده نيز محکوم شد.

همچنين بر اساس اعلام سايت فدراسيون فوتبال، باشگاه پاس به دليل فحاشي تماشاگران به تيم داوري در جريان ديدار اين تيم برابر استقلال به پرداخت 20 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شدند.

 

javahermarket



ابراهيم زاده از ارائه برنامه براي سرمربيگري پرسپوليس منصرف شد
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

تهران IranSport.Net - منصور ابراهيم زاده به دليل تصميم براي تمديد قرارداد با باشگاه ذوب آهن، در تماسي تلفني با حبيب كاشاني اعلام كرد امكان ارائه برنامه به باشگاه پرسپوليس را ندارد. منصور ابراهيم زاده در تماس با حبيب كاشاني سرپرست باشگاه پرسپوليس، ضمن تشكر از نظر سرپرست اين باشگاه براي قرار دادن نامش در ميان گزينه هاي سرمربيگري تيم پرسپوليس اعلام كرد به دليل سال ها حضور در فوتبال اصفهان و درخواست باشگاه ذوب آهن و هواداران اين تيم، تصميم به تمديد قرارداد با اين باشگاه اصفهاني گرفته است. به همين دليل امكان ارائه برنامه به باشگاه پرسپوليس و حضور در تهران را ندارد.
منصور ابراهيم زاده در اين مكالمه تلفني تاكيد كرد قرار گرفتن در ميان گزينه هاي سرمربيگري تيم بزرگي چون پرسپوليس به عنوان افتخار و خاطره اي خوب براي وي باقي خواهد ماند و از مديريت باشگاه و هواداران پرسپوليس تشكر و قدرداني مي كند.
سرمربي تيم فوتبال ذوب آهن اصفهان در پايان براي كاشاني و تيم پرسپوليس آرزوي موفقيت كرد.
با كناره گيري منصور ابراهيم زاده و انصراف محمد مايلي كهن از ارائه برنامه به باشگاه پرسپوليس، كميته فني باشگاه كه متشكل از پيشكسوتان پرسپوليس، كارشناسان و صاحب نظران است، كار خود براي انتخاب سرمربي فصل آينده پرسپوليس را با بررسي برنامه هاي حميد استيلي، حميد درخشان و علي دايي آغاز كرده و متعاقبا نظر خود را در اين مورد اعلام مي كند.

javahermarket



پس از ثبت قرارداد در هيات فوتبال، كريمي رسما سرخپوش شد
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 

علي كريمي با حضور در هيات فوتبال استان تهران و ثبت قراردادش رسما به سرخپوشان پايتخت پيوست.

 

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، هافبك فصل گذشته تيم شالكه كه پيش از اين با حبيب كاشاني، سرپرست باشگاه پرسپوليس براي حضور در اين تيم به توافق رسيده بود، صبح امروز با حضور در هيات فوتبال استان تهران قراردادش را به طور رسمي به ثبت رساند.

 

كريمي به اين ترتيب فصل آينده با پيراهن تيم سابقش به ميدان خواهد رفت.

 

وي پيش از حضور در هيات فوتبال استان تهران جلسه‌اي طولاني مدت با كاشاني در باشگاه پرسپوليس داشت.

javahermarket